اخبار داغ

دستور وزیر کشور به استاندار سیستان و بلوچستان

دستور وزیر کشور به استاندار سیستان و بلوچستان
در پی انتشار اخباری مبنی بر مواردی از ناامنی اخلاقی در ایرانشهر، رحمانی فضلی پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در پی انتشار اخباری مبنی بر بروز مواردی از ناامنی اخلاقی در هفته های اخیر در ایرانشهر، پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابر این گزارش، در پی انتشار برخی اخبار با موضوع تعرض به تعدادی از بانوان هموطن در ایرانشهر، وزیر کشور به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس شورای تأمین استان، دستور داد به موازات اقدامات و پیگیری های مرجع قضائی، که برابر روند قانونی در جریان است، ضمن بررسی مضاعف و همه جانبه موضوع از طریق شورای تأمین استان، گزارش دقیقی از ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص هموطنان عزیز شهرستان ایرانشهر رسانده شود.

,

رحمانی فضلی همچنین از رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان خواسته است، با استفاده از تعامل حداکثری با مردم و بویژه بزرگان و مؤثرین منطقه و تشریح و تبیین پیوسته ابعاد موضوع و اقدامات انتظامی و قضائی بعمل آمده در راستای برخورد قانونی با متخلفین، از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک مردم که بحق جریحه دار شده است، ممانعت به عمل آید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه