اخبار داغ

یادلین: ایران احتمالا غنی‌سازی را احیا می‌کند

یادلین: ایران احتمالا غنی‌سازی را احیا می‌کند
رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت با توجه به برگزاری نشست میان سران آمریکا و کره شمالی، بعید به نظر می‌رسد که ایران به میز مذاکره با آمریکا بازگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «عاموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت ایران احتمالا غنی‌سازی اورانیوم را به وضعیت پیش از توافق هسته‌ای بازمی‌گرداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی که در کنفرانس جنگ سایبری در دانشگاه تل‌آویو صحبت می‌کرد، گفت: «نشست کره شمالی به این معنی است که ایران احتمالا به میز مذاکره بازنخواهد گشت.»

,

یادلین مدعی شد: «ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر خواهد گرفت و به سمت بمب حرکت می‌کند.»

,

این مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد که از سرگیری برنامه هسته‌ای ایران، احتمال وقوع درگیری نظامی میان تل‌آویو و تهران را افزایش می‌دهد، چراکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به اقدام نظامی علیه ایران نخواهد بود و این کار به تل‌آویو محول می‌شود.

,

او به مسئله تهدید داعش برای رژیم صهیونیستی هم پرداخت و گفت این گروه در رده پنجم بزرگترین تهدیدات برای تل‌آویو قرار دارد و ایران تهدیدی به مراتب بزرگتر است. او گفت داعش در صورتی شکست می‌خورد که ظرفیت فرماندهی و کنترل آنلاین این گروه نابود شود و آرمان ایدئولوژیک داعش از بین برود.

,

نشست امنیت و جنگ سایبری به مدت یک هفته در جریان است و در این مدت کارشناس‌های ارشد و مقام‌های کنونی و سابق رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره روش‌های انجام حملات سایبری و دفاع در برابر حملات سایبری احتمالی بحث می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه