اخبار داغ

نشست شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان کهگیلویه وبویراحمد:

القای ناکارآمدی نظام از طرف دشمن باید خنثی شود/باید کاری کنیم تا پویایی انقلاب رقم بخورد

القای ناکارآمدی نظام از طرف دشمن باید خنثی شود/باید کاری کنیم تا پویایی انقلاب رقم بخورد
آیت الله ملک حسینی: هویت انقلاب و رسالت آن با تبلیغات سوء دشمن مورد سوال قرار گرفته شده است و وظیفه ما تبیین هویت انقلاب و ایجاد امید برای استمرار به آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات استانداری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین آن، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل صداوسیما و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: این نشست برای پاسخ به اینکه  در این چهار دهه  انقلاب چه گذشت، برگزار شده است.
,
 
,
آیت الله ملک حسینی گفت: باید کاری کنیم تا پویایی انقلاب رقم بخورد و باید افکارمان را روی هم بریزیم تا به تصمیمات مهم نائل آییم.
,
 
,
وی با بیان اینکه هدف کلی ما ارائه کارنامه 40ساله انقلاب است گفت: هویت انقلاب و رسالت آن با تبلیغات سوء دشمن مورد سوال قرار گرفته شده است و وظیفه ما تبیین هویت انقلاب و ایجاد امید برای استمرار به آینده است.
,
 
,
در ادامه این نشست حجت الاسلام خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  به بیان کارگروه ها و کمیته های مختلف این همایش بزرگ پرداخت به گونه ای که در راس هر کمیته مسئولین استانی قرار دارند.
,
 
,
نمایند مردم بویراحمد و دنا در مجلس در ادامه این نشست گفت: گسست بین نسلی موجب شده است که استحاله ای در انقلاب اتفاق افتد، که یکی از رسالت های این همایش از بین بردن این موضوع است.
,
 
,
زارعی با بیان اینکه دشمن همواره از ابتدای انقلاب در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب بوده است، گفت: استفاده از ظرفیت های بومی منطقه در این برنامه موضوع مهم است که باید مدنظر قرار گرفته شود.
,
 
,
هدایت خواه در ادامه این نشست با بیان اینکه حرکت در این راستا را خیلی دیر شروع کردیم گفت:  نباید تشکیل کمیته های این شورا طول بکشد بلکه هرچه سریعتر این کمیته ها تشکیل و وارد مرحله عملی آن شویم.
,
 
,
وی بیان کرد: از اقدامات کارشکنانه دشمن همین بس که رضاخان که نمونه یک انسان فاسق و بی  بند و بار است را به عنوان قهرمان به نسل جوان معرفی می کنند .
,
 
,
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش پایانی این نشست گفت: آنچه که دشمن از درون به دنبال آن است برجسته کردن ضعف و مشکلات نظام و کوچک شمردن خدمات انقلاب است.
,
 
,
احمدی بابیان اینکه وظیفه ما معرفی خدمات نظام به مردم است، گفت: القای ناکارآمدی که دشمن به شدت به دنبال آن است باید خنثی شود .
,
 
,
وی گفت: اگر ما ‌دراین زمینه ضعیف بودیم دشمن مجبور به صرف هزینه های هنگفت نبود، و این موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران را می رساند.
,
 
,
احمدی بیان کرد: هیچ حکمی و هیچ کشوری بی مشکل نیست، بی شک نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ضعف هایی دارد و دشمن با برجسته نمودن آن و تبلیغات سوء خود در صدد ضربه به بدنه نظام است، فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی است که در استان با وجود موفقیت های کسب شده در این زمینه می توان اقدامات معنی داری انجام داد.
,
 
,
استاندار در ادامه گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد رتبه اول در پرورش نخبه های روحانی در حوزه علمیه در سطح کشور را دارد و میتوان از این ظرفیت بهترین استفاده را برد.
,
 
,
احمدی در حوزه اجرایی به اقدامات مهم دولت اشاره کرد و گفت: دولت ها بازوی اجرایی هر نظام هستند.
,
 
,
وی گفت: هر کس به هر نحوی بخواهد در شرایط فعلی، دولت را ناکارامد جلوه دهد یا جلوتر از مقام معظم رهبری قرار دهد، جز خدمت به دشمن کاری نکرده‌است.
,
 
,
احمدی با تاکید بر وحدت همه دستگاه ها گفت: باید بسیج شویم و خدمات دولت را در این شرایط به مردم معرفی کنیم چرا که همه ارکان نظام در این خدمات سهیم هستند.
,
 
,
وی گفت اگر در این زمینه کوتاهی کنیم به اصل نظام ضربه زده ایم.
,
 
,
احمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در این چهار دهه به موفقیت های بیشماری دست یافته است گفت: در زمینه ورزش و جوانان بخصوص در فوتبال و جام جهانی موفقیتی که تیم ایران کسب کرد موجب خوشحالی ملت ایران شد.
,

استاندار در پایان با بیان اینکه نظام سلطه با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارد ، گفت: به لطف خدا انقلاب اسلامی از گردنه های صعب العبور زیادی بسلامت گذر کرده است و دشمن متوجه قدرت این انقلاب شده است.
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه