اخبار داغ

تمرین شاداب ملی پوشان و غیبت ابراهیمی

تمرین شاداب ملی پوشان و غیبت ابراهیمی
تمرین عصر یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان و استقبال رسانه‌ها در کمپ لکوموتیو مسکو برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ملی پوشان فوتبال ایران که خود را برای دیدار برابر اسپانیا آماده می کنند عصر امروز یکشنبه تمرین بانشاطی را در کمپ لوکوموتیو برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* این تمرین که با استقبال خوب رسانه های داخلی و خارجی مواجه شده بود با نشاط خاصی برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی از انگیزه و انرژی بالایی برخوردار بودند.

,

* قبل از شروع تمرین مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز با حضوردر کنار زمین به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

,

* امید ابراهیمی تنها بازیکنی بود که به همراه سایر بازیکنان تمرین نکرد و از کنار زمین  شاهد تمرین ملی پوشان بود. سایر بازیکنان در آمادگی کامل بودند و هیچ مصدومیتی نداشتند.

,

* کارلوس کی روش که با پیراهن متفاوت از بازیکنان و آبی رنگ در تمرین حضور داشت از کمی دورتر کار شاگردانش را زیر نظر داشت.

,

* ملی پوشان فوتبال کشورمان برخلاف روزهای گذشته که با فاصله زیادی نسبت به محل استقرار خبرنگاران تمرینات خود را پیگیری می کردند بخشی از تمرین امروز خود را در خط کناری زمین و نزدیکترین نقطه به خبرنگاران و عکاسان انجام دادند که همین امر باعث جذابیت کاری بیشتری برای عکاسان شده بود.

,

* در حالی که بازیکنان تیم ملی کشورمان تمرینات با نشاط و پرانرژی را پشت سر می گذاشتند و هنوز کارهای تکتیکی مد نظر کی روش آغاز نشده بود خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان داخلی و خارجی از زمین تمرین به بیرون راهنمایی شدند تا ادامه تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

,

*تیم ملی فوتبال کشورمان که در نخستین دیدار خود برابر مراکش به برتری یک بر صفر رسیده بود در دومین دیدار خود روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه