اخبار داغ

وکیل ثلاث:

رییس قوه قضائیه حکم محمد ثلاث را استیذان کرد

رییس قوه قضائیه حکم محمد ثلاث را استیذان کرد
وکیل مدافع محمد ثلاث راننده اتوبوس محکوم به قتل عمد سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تهران از استیذان (اجازه اجرا) حکم قصاص موکلش توسط رییس قوه قضائیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، این وکیل دادگستری درپاسخ به این سوال که گفته می شود قرار است بامداد فردا حکم قصاص ثلاث اجرا شود، اظهار داشت: تاکنون به من به عنوان وکیل ثلاث مطلبی در این خصوص ابلاغ نشده و قانونا باید قبل از اجرای حکم ، زمان اجرا به وکیل فرد محکوم ابلاغ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طاهری افزود : شب گذشته از زندان با خانواده ثلاث برای ملاقات با او تماس گرفتند و صبح امروز فرزندان موکلم با او ملاقات کردند.
وکیل ثلاث با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش از سوی دیوان عالی کشور که بر اساس ماده 474 قانون آئین دادسرای کیفری درخواست شده بود، گفت : فردا دوشنبه درخواست دیگری را بر مبنای ماده 477 به دیوان عالی کشور ارایه می کنیم تا شاید بتوانیم جلوی اجرای حکم را بگیریم.
به گفته وی استدلال دیوان عالی کشور در نپذیرفتن درخواست قبلی ثلاث این بود که دیوان اجازه رسیدگی ماهیتی ندارد و فقط به صورت شکلی پرونده را بررسی می کند.

,
,
,

رییس قوه قضائیه حکم محمد ثلاث را استیذان کرد
محمد ثلاث عصر دوشنبه ۳۰ بهمن 96 پس از اغتشاش خونین جمعی از فرقه دراویش در خیابان گلستان هفتم پاسداران تهران با استفاده از یک دستگاه اتوبوس اقدام به زیر گرفتن ماموران ناجا کرد که در پی این حادثه سه تن از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

, رییس قوه قضائیه حکم محمد ثلاث را استیذان کرد,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه