اخبار داغ

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداسلامی استان:

سبک زندگی پیامبر باید به الگوی زندگی روزمره تبدیل شود

سبک زندگی پیامبر باید به الگوی زندگی روزمره تبدیل شود
مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: آنچه باید از پیامبر(ص) در جامعه به الگویی بی بدیل تبدیل شود اجرای سبک زندگی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در زندگی روز مره ما در جامعه است تا جامعه نیز از مخاطرات و آسیب های موجود در آن مصون بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام مدیرکل اداره فرهنگ وارشاداسلامی استان در جمع نمازگزاران سرفاریابی به  نحوه گسترش دین اسلام اشاره و عنوان کرد:عواملی در گسترش دین اسلام تاثیرداشتند و توانستند بنای این مهم را به وجود بیاورند که امروزه   باافتخار و سربلندی به واسطه همان دین زندگی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,
 
,
رضا دهبانی پور در ادامه گفت:یکی ازعوامل گسترش دین اسلام وجود پیامبراسلام حضرت محمد(ص)است زیرا ویژگی ها و خصایص نیکویی دارد که در گسترش این دین اثرگذارشده است.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه اخلاق محوری پیامبرهمان چیزی است که  پیامبربرای اجرایی کردن آن بعثتش شروع شد،عنوان کرد:پیامبر سختی های زیادی کشید اما پاعقب نگذاشت و تاپای جانش تلاش کرد تا دین اسلام پابرجا بماند.
,
 
,
این مسئول در ادامه افزود:به واسطه ویژگی های نیکوی پیامبرهست که امروزه دینی به این عظمت داریم .
,
 
,
 
,
دهبانی پور به دیگر ویژگی گسترش دین اسلام یعنی قران اشاره وعنوان کرد:قرآن هم ازحیث اعجاز وهم نزول تدریجی دارای رمزهایی هست که ازلحاظ اعجاز باطل اندیشان توانایی اوردن یک ایه مثل آن  را هم نداشتند.
,
 
,
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آنچه باید از پیامبر(ص) در جامعه به الگویی بی بدیل تبدیل شود اجرای سبک زندگی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در زندگی روز مره ما در جامعه است تا جامعه نیز از مخاطرات و آسیب های موجود در آن مصون بماند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه