اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر خبر داد:

رشد 40 درصدی فعالیت‌های اجرایی اداره ورزش و جوانان باقرشهر

رشد 40 درصدی فعالیت‌های اجرایی اداره ورزش و جوانان باقرشهر
در نیمه دوم فروردین و ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، باقرشهر برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی ژیمناستیک کشور، با حضور 500 ورزشکار، میزبان مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان استان تهران و رقابت‌های کشتی 15 جانبه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس عبداللهی، رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار باقرشهر نیوز، به تشریح خلاصه‌ای از عملکرد اداره ورزش و جوانان باقرشهر، در سه ماه اول سال جاری پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, باقرشهر نیوز,

رئیس اداره ورزش و جوانان، با اشاره به رشد 40درصدی فعالیت های اجرایی این اداره در بخش های، ورزشی،فرهنگی و امور جوانان به نسبت مشابه سال قبل خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکثر اعزام های ورزشکاران ما در سه ماهه اول سال جاری به مسابقات استانی و کشوری و بعضا بین اللملی با کسب افتخار توسط ورزشکاران مستعد باقرشهری توام بوده است؛ از جمله این افتخارآفرینی ها می توان به کسب مقام قهرمانی کشتی کشور و اعزام به اردوی تیم ملی، توسط کشتی گیر با استعداد و سرشناس کشور، پژمان پشتام و هم چنین کسب مقام سوم مسابقات کشوری توسط سجاد عزیزی، دیگر کشتی گیر شایسته باقرشهر، اشاره کرد.

,

وی در ادامه ضمن قدردانی، ورزشکاران باقرشهر را مایه افتخار مردم قدرشناس باقرشهر نامید و آینده ی ورزشی درخشانی را برای آنان پیش بینی کرد.

,

عبداللهی هم چنین با اشاره به افتخارآفرینی و مدال آوری های ورزشکاران باقرشهر در رشته های تکواندو، کنگفو، ووشو، فوتبال، کاراته، بسکتبال، رشته های رزمی و رشته های باستانی، خاطرنشان کرد: این درخشش ورزشکاران حاصل همبستگی، همراهی و همکاری هیئت های ورزشی، شهرداری و شورای شهرباقرشهر و سایر دست اندر کاران می باشد.

,

وی در ادامه از میزبانی مسابقات کشوری و استانی در رشته های ژیمناشتیک، کشتی، ورزش های باستانی، تکواندو و ووشو تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در نیمه دوم فروردین و ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، باقرشهر برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی ژیمناستیک کشور، با حضور 500ورزشکار، میزبان مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان استان تهران و رقابت های کشتی 15جانبه بوده است.

,

عبداللهی گفت: در کنار برنامه های ورزشی فعالیت های بسیار خوبی در بخش های فرهنگی و امور جوانان انجام شده است که بعضا برای اولین بار بوده است.

,

برگزاری کلاس های مهارت های زندگی، ازدواج آسان و پایدار، مشاوره زوجین جوان، کارگاه پیش گیری از اعتیاد به مواد مخدر، تجلیل از زوجین موفق، نشست با جوانان موفق و برتر، همایش خیرین امر ازدواج از جمله برنامه هایی بود که در این مدت کم با کیفیت مطلوبی برگزار شد که با توجه به استقبال و علاقه مندی شهروندان محترم باقرشهر، به دنبال تداوم در برگزاری این دوره ها خواهیم بود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر، در ادامه گف و گو با خبرنگار ما، با اشاره به مصوبات شورای اسلامی باقرشهر، از ساخت و تجهیز زمین استاندارد تنیس و بدمینتون خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی و رایزنی های انجام شده، این زمین ها، تا پایان سال 97، مورد بهره برداری و استفاده عموم و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. هم چنین با مذاکرات انجام شده با پیمانکار سالن نیمه کار ورزشی، این سالن که تنها 10درصد از ساخت و تجهیز آن باقی مانده است، در اواسط مرداد ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

,

سید عباس عبداللهی در پایان ضمن تشکر از حمایت و راهنمایی های ویژه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه باقرشهر، توکلی کجانی، بخشدار کهریزک، جانعلی، معاون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، اعضای شورای اسلامی، مجتبی پرک، رئیس شورای اسلامی باقرشهر و اعضای شورا، علیرضا ناصری پور، شهردار باقرشهر و اصحاب رسانه و به خصوص تلاش های بی وقفه مسئولین هیئت های ورزشی یادآور شد: یقینا اگر حمایت، همدلی و اهتمام این عزیزان نبود این پیشرفت در حوزه ورزش و جوانان محقق نمی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه