اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

ملت ایران نیازی به کمک اسرائیل برای حل مشکل آب ندارد/نتانیاهو به جای کمک به مردم ایران دست از جنایت علیه مردم فلسطین بردارد

ملت ایران نیازی به کمک اسرائیل برای حل مشکل آب ندارد/نتانیاهو به جای کمک به مردم ایران دست از جنایت علیه مردم فلسطین بردارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تلاش نتانیاهو برای جذب افکار عمومی جهان و ایجاد حسن نیت نسبت به ملت ایران یک تلاش واهی و بی نتیجه است و ملت ما نیازی به کمک اسرائیل برای حل مشکل آب ندارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با پیام ویدئویی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مردم ایران در خصوص کمک به بحران آب اظهار داشت : طلب آب کردن از شمر بی عقلی و دیوانگی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

وی گفت : نتانیاهو کسی است که این همه ظلم و ستم نسبت به ملت مظلوم فلسطین روا می دارد و بیش از 7 سال مردم غزه را در محاصره قرار داده و اجازه کمک رسانی به آن ها را نمی دهد و جلوی همه کمک های بین المللی به آن ها را گرفته است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که ادعای حل مشکل آب ایران توسط  نتانیاهو همانند امان نامه ای است که شمر برای حضرت عباس (ع) آورد ، خاطر نشان کرد : رهروان حسین بن علی (ع) این گونه امان نامه ها را نهی می کنند و فریب حرف های نتانیاهو را که عنصری جنایتکار و ظالم می باشد را نمی خورند و برای حل مشکل آب از دشمنشان استفاده نمی کنند .

,

ترقی عنوان کرد : بنابراین تلاش نتانیاهو برای جذب افکار عمومی جهان و ایجاد حسن نیت نسبت به ملت ایران یک تلاش واهی و بی نتیجه است و ملت ما نیازی به کمک اسرائیل برای حل مشکل آب ندارد .

,

وی اضافه کرد : ایرانیان  با صرفه جویی و تلاش همه دانشمندان خود می توانند مشکل کم آبی را حل کنند و بهتر است رزیم صهیونیستی و نتانیاهو به جای کمک به مردم ایران دست از جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین بردارد.

,

این کارشناس سیاسی بیان کرد : نتانیاهو باید راه را برای امدادرسانی به مردم غزه باز کند و دست از تحریم نیازها اولیه آن ها بردارد و ملت فلسطین را برای تعیین سرنوشت خودشان آزاد بگذارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه