اخبار داغ

​استاندار چهارمحال و بختیاری:

ضرورت استفاده از جوانان جویای کار به جای بازنشستگان فرهنگیان

ضرورت استفاده از جوانان جویای کار به جای بازنشستگان فرهنگیان
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از جوانان جویای کار و با انگیزه به جای بازنشستگان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش استان، استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: به منظور کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 98-97 از نیروهای جوان جویای کار و با انگیزه به شکل حق التدریس، به جای بازنشستگان استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 
وی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش این موضوع را در صورت نیاز با وزرات آموزش و پرورش  مکاتبه کند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
 
عباسی تصریح کرد: فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان نیز از این پس با حساسیت بیشتر بررسی شود تا  آموزش و پرورش در تامین نیروی انسانی با مشکل مواجه نشود.

عباسی با تاکید بر اینکه استفاده از جوانان در تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش یک مسیر مطلوب است، تصریح کرد: اداره‌کل اموزش و پرورش استان با خرید خدمت، برون سپاری، اخذ مجوز و در نهایت تجدید نظر در  پذیرش بازنشستگان  و استفاده از نیروی جوان کمبود نیروی انسانی خود را جبران کند. 

عباسی گفت: اداره‌کل اموزش و پرورش موظف است مکاتبات لازم را با دستگاه‌های اجرایی متولی امر در استان به منظور میزبانی با کیفیت مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر کشور در شهرکرد را انجام دهد. 

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت روحانیون در خوابگاه‌های محل استراحت دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.

عباسی اضافه کرد: تدراکات، پشتیبانی و موضوعات فرهنگی به نحو مطلوب مد نظر قرار گیرد و در اماکن تفریحی نظارت لازم بر امور بهداشت محیط به طور کامل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برقراری امنیت مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور، موضوعات در شورای تامین شهرستان‌ها و استان مطرح شود.

عباسی وجود اماکن تفریحی و استفاده از پتانسیل های توریستی و دارا بودن ارتفاع از سطح دریا را از ظرفیت‌های استان برشمرد و گفت: با استفاده از این قابلیت ها چهارمحال و بختیاری شناسانده شود.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه