اخبار داغ

گزارش/

خیابان های پایتخت اقتصادی کشور در قرق متکدیان پاکستانی!

خیابان های پایتخت اقتصادی کشور در قرق متکدیان پاکستانی!
خیابان های پایتخت اقتصادی کشور میزبان دائمی متکدیان ژنده پوش پاکستانی است که با تحریک احساسات مردم درآمد هنگفتی را به جیب می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پدیده تکدی گری یکی از معضلات اجتماعی در سراسر کشور به شمار می آید و متکدیان با ایجاد ترحم  و احساس دل سوزی در افراد برای دریافت پول بی زحمت تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

متکدیان که از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب بدون توجه به زمان و مکان با لباس های ژولیده در کنار خیابان های شهر به گدایی می پردازند و مردم از روی دل سوزی به آنها کمک می کنند.

,

متکدیان دوره گرد با میوه و بیسکوییتی که رهگذران به آنها می دهند شکم خود را سیر کرده و بدون احساس خستگی به کار خود ادامه می دهند.

,

خیابان های پایتخت اقتصادی کشور میزبان دائمی گدایام ژنده پوش پاکستانی است که با در آغوش گرفتن کودکان شیر خوار با احساسات مردم بازی می کنند و به این طریق به درآمدی هنگفت دست می آورند.

,

چهار راه ها و خیابان های پرتردد بندرعباس پاتاق گدایانی است که با  سماجت تمام و با لهجه دست و پا شکسته فارسی تقاضای کمک کرده و جیب های گشاد لباس پاکستانی خود را تا اخر شب پر از اسکناس های باد آورده می کنند.

,

 

,

, ,

متکدیانی که ناقل بیماری هستند

, متکدیانی که ناقل بیماری هستند, متکدیانی که ناقل بیماری هستند,

گروه دیگر از گدایان را مردان پاکستانی شامل می شوند که در کنار کودکان معلول و قطع عضو احساس ترحم شهروندان را بر می انگیزند؛ اکثر پاکستانی های گدا ناقل بیماری های واگیر مختلف بوده که این امر تهدیدی برای سلامت شهروندان می شود.

,

هرچند که مبارزه با پدیده تکدی گری به صورت گسترده توسط مسئولان استان صورت گرفته اما پایتخت اقتصادی کشور با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و هر روز شاهد حضور بیشتر این متکدیان پاکستانی در میان شهروندان، بازار های شلوغ و چهارراه های پرتردد هستیم.

,

تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است

, تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است, تکدی گری جرم و متکدی گرمجرم است,

پرویز سالاری، عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به معضل متکدیان در شهر اظهار کرد: متکدیان یک معضل  و ناهنجاری در بندرعباس هستند و حضور متکدیان پیامدهای امنیتی برای شهرهای بزرگ و توریستی دارد و چهره شهر را مخدوش کرده است.

,

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: طبق ماده 712 و 713 قوانین جمهوری اسلامی ایران تکدی گری جرم بوده و فرد متکدی گر مجرم و نیروی انتظامی باید آنها را دستگیر و جمع آوری کند.

,

سالاری با بیان اینکه آسیب های اجتماعی بایستی همه مولفه ها در یک جهت حرکت کنند،  تصریح کرد: متولی هم جهت نمودن این مولفه ها استاندار بعنوان عالی رین مقام اجرایی دولت در استان و فرماندار نیز در شهرستان است.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت های بندرعباس و حضور گردشگران در این شهر اگر معضلاتی نظیر آسی های اجتماعی، کودکان خیابانی و مار در خیابان ها و پارک های پرسه بزنند قطعا شرایط مناسبی برای حضور گردشگران وجود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه