اخبار داغ

واکنش شدید عضو اعتمادملی به نامه‌نگاری اصلاح‌طلبان

واکنش شدید عضو اعتمادملی به نامه‌نگاری اصلاح‌طلبان
اسماعیل دوستی گفت: تا زمانی که دولت آمریکا با زبان تهدید و تحریم با ملت ایران صحبت می‌کند، مذاکره با این کشور نتیجه‌ای نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با اشاره به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان و اپوزیسیون خارج کشور به مسئولان عالی نظام درباره مذاکره مستقیم با آمریکا اظهار داشت: هدف هیئت حاکمه آمریکا نه فقط در زمان ترامپ بلکه در زمان رؤسای جمهور گذشته این کشور نیز نابودی انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسماعیل دوستی, حزب اعتمادملی, اصلاح‌طلبان, ترامپ ,

وی افزود: کسانی که این نامه را نوشتند توجه داشته باشند که مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی با صرف‌نظر کردن از توانمندی هسته‌ای یا قدرت موشکی ایران حل نمی‌شود؛ زیرا حاکمان آمریکا به طور کلی جمهوری ایران را به رسمیت نمی‌شناسند.

,

به گفته عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی،‌ رفتارهای دولت آمریکا در قبال ملت ایران از جمله حمایت تمام عیار این کشور  از صدام در جریان جنگ تحمیلی،  شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران و همچنین تحریم‌های پیش و پس از مذاکرات هسته‌ای، دشمنی آمریکا و  غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به همگان ثابت کرده است.

,

دوستی خاطرنشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم که  اگر از اصول حتمی جمهوری اسلامی یعنی عزت، حکمت و مصلحت عدول کنیم، قطعا به خون شهدا و آرمان‌های امام‌خمینی(ره) خیانت کردیم.

,

**چطور یک عده انتظار دارند با مذاکره مستقیم مشکلات کشور حل شود؟

, **چطور یک عده انتظار دارند با مذاکره مستقیم مشکلات کشور حل شود؟,

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای که منجر به برجام شد، گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان با هدایت آقای ظریف مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 5+1 از جمله آمریکا را بلافاصله پس از شروع به کار دولت یازدهم آغاز کرد. در نهایت در  مذاکراتی سخت و طاقت فرسا به یک توافق بین‌المللی به نام برجام دست پیدا کرد. وقتی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به این برجام که مورد تایید تمامی مجامع بین‌المللی قرار گرفته پاییند نبوده است و این توافقنامه را پاره می‌کند،‌ چطور یک عده انتظار دارند با مذاکره مستقیم با ترامپ مشکلات کشور حل شود؟

, کشورهای 5+1 ,

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نگارش این نامه در شرایط کنونی کشور بسیار نادرست بوده، تاکید کرد: ما باید محکم و استوار در مقابل استکبار جهانی  ایستادگی کنیم و با روحیه انقلابی که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان مدام به آن تاکید می‌کنند، به حرکت عزتمندانه خود ادامه دهیم. 

,

  دوستی در پایان یادآور شد: تا زمانی که دولت آمریکا حقوق ملت ایران را به رسمیت نشناخته و با زبان تهدید و تحریم با ملت و دولت ایران صحبت می‌کند، مذاکره با این کشور هیچ نتیجه‌ای برای ما نخواهد داشت.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه