اخبار داغ

نقوی حسینی عنوان کرد:

تناقض اطلاعیه وزارت اطلاعات با آمار مجلس درباره مدیران دوتابعیتی

تناقض اطلاعیه وزارت اطلاعات با آمار مجلس درباره مدیران دوتابعیتی
عضو هیئت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها همان 210 نفری که وزیر اطلاعات بر روی رد صلاحیت آن‌ها تاکید دارد، اکنون هم در حال فعالیت در دستگاه‌های دولتی هستند اما عنوان‌ مدیریتی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با خودداری برخی از دستگاه‌های دولتی از افشای نام مدیران دوتابعیتی اظهار داشت: مدیران دوتابعیتی تهدید امنیتی برای کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدحسین نقوی حسینی, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی خطاب به دستگاه‌های دولتی گفت: همه مسئولان در همه رده‌ها و همه ارگان‌ها باید نسبت به این موضوع حساس باشند و انقلابی عمل کنند. پنهان کردن، توجیه کردن و پوشاندن این موضوع خیانت در حق ملت ایران و منافع ملی کشور است.

,

عضو هیئت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها با اشاره به سوابق دوتابعیتی‌ها در چند سال گذشته ادامه داد: در همین چند سال اخیر بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که دوتابعیتی‌ها جاسوسی کرد‌ه‌اند و به منافع ملی ضربه زده‌اند؛ از تیم دیپلماسی بگیرید تا سازمان محیط زیست.

,

*لیست صد نفره دوتابعیتی‌ها در بهارستان

, *لیست صد نفره دوتابعیتی‌ها در بهارستان, *لیست صد نفره دوتابعیتی‌ها در بهارستان,

 

,

حضور دوتابعیتی‌ها در سطوح مختلف مدیریتی خیانت به کشور است. نقوی حسینی با طرح این جمله یادآور شد: مجلس لیست صد نفره دوتابعیتی‌ را داده است و این تعداد فقط برای بخش بررسی شده می‌باشد چرا که با توجه به مشغله‌های فراوان، هنوز بخشی از دستگاه‌ها را بررسی نکرده‌ایم.

,

وی در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: این صد نفر در دولت حضور دارند و نمی‌شود این‌ها را پنهان کرد و نادیده گرفت. دوتابعیتی‌ها به منافع ملی ضربه می‌زنند.

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در ارتباط با اطلاعیه وزارت اطلاعات و اعلام جلوگیری از اشتغال ۲۱۰ مدیر دوتابعیتی بیان داشت: همان ۲۱۰ نفری که وزیر اطلاعات بر روی رد صلاحیت آن‌ها تاکید دارد هم اکنون در حال فعالیت در دستگاه‌های دولتی هستند اما عنوان‌های مدیریتی ندارند.

,

نقوی حسینی افزود: به عنوان مثال، فردی دوتابعیتی بوده که صلاحیتش برای عنوان معاون وزیر رد شده و در پُست مشاور وزیر منصوب شده یعنی همه تصمیمات وزارتخانه با خودش است و فقط در ظاهر نقش مدیریتی ندارد.

,

 

,

*لزوم حذف دوتابعیتی‌ها از رده‌های سیاسی مختلف کشور

, *لزوم حذف دوتابعیتی‌ها از رده‌های سیاسی مختلف کشور, *لزوم حذف دوتابعیتی‌ها از رده‌های سیاسی مختلف کشور,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۱۰ دوتابعیتی اعلام شده توسط وزیر اطلاعات هنوز هم در دولت مشغول فعالیت هستند و دولت محترم باید مسئولانه با این موضوع برخورد کند. دوتابعیتی‌ها باید از رده‌های سیاسی مختلف کشورمان حذف شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه