اخبار داغ

عضو شورای شهرستان اصفهان خبر داد؛

پیگیری وضعیت نامناسب آسفالت جاده ترانزیتی و پرتردد کوهپایه - اصفهان

پیگیری وضعیت نامناسب آسفالت جاده ترانزیتی و پرتردد کوهپایه - اصفهان
عضو شورای شهرستان اصفهان گفت: انجام روکش اسفالت جاده اصفهان کوهپایه با توجه به عدم تحقق وعده مسئولان مربوطه جهت شروع پروژه از اول خرداد ماه یکی دیگر از مسائلی است که شورای شهرستان به صورت جد پیگیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس علی مومنیان در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های متعدد مشکلات در حوزه های مختلف در شورای شهرستان اصفهان، اظهار کرد: شورای شهرستان اصفهان با تمام تلاش سعی در پیگیری مشکلات سطح شهرستان را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به وضعیت مدرسه شهدای فرهنگی کوهپایه افزود: پیگیری تامین اعتبار جهت تکمیل مدرسه شهدای فرهنگی و اجرای پروژه توسط اداره کل نوسازی آموزش و پروش استان اصفهان یکی از مواردی است که برای شهر کوهپایه پیگیری شده است.

,

عضو شورای شهرستان اصفهان با اشاره به وضعیت نامناسب اسفالت جاده ترانزیتی و پرتردد کوهپایه _اصفهان تصریح کرد: پیگیری روکش اسفالت جاده اصفهان کوهپایه با توجه به عدم تحقق وعده مسوولان مربوطه برای شروع پروژه از اول خرداد ماه یکی دیگر از مسائلی است که شورای شهرستان به صورت جد پیگیری می‌کند.

,

نماینده شورای کوهپایه در شورای شهرستان اصفهان با بیان نیاز تغییر هندسی در ورودی و خروجی شهر کوهپایه به عنوان اهداف شهرداری و شورای شهر ابراز امیدواری کرد: با همت تمامی مسئولان شهری و حمایت های مسئولان محترم در فرمانداری با تخصیص بودجه ویژه در فصل تامین اعتبار این نیاز شهر کوهپایه نیز با پشت سر گذاشتن مراحل اداری و فنی تحقق یافته تا مقدمات خدمت رسانی بهتر به مردم شهر و زائران حضرت علی ابن موسی رضا (ع) فراهم گردد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه