اخبار داغ

فرماندار ایجرود:

آینده روشنی پیش روی پروژه پتروشیمی زنجان است/ ایجاد اشتغال مستقیم برای 1200 نفر با بهره برداری از پتروشیمی زنجان

آینده روشنی پیش روی پروژه پتروشیمی زنجان است/ ایجاد اشتغال مستقیم برای 1200 نفر با بهره برداری از پتروشیمی زنجان
فرماندار ایجرود با اشاره به وضعیت پتروشیمی گفت: آینده روشنی پیش روی پروژه پتروشیمی زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پتروشیمی اظهار کرد: کمبود اعتبارات سبب شده تا این پروژه تا این مدت به طول بینجامد، متوقف شدن پروژه باعث شد تا بخشی از سهام پتروشیمی به واگذار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه طبق تاکید مسئولان استانی یک ضرب الاجل 3 الی 6 ماهه برای آغاز به کار پروژه پتروشیمی تعیین شده است، ابراز کرد: قرار است 327 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص یابد.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه قرار است شعبه ارزی کارهای مربوط پتروشیمی در زنجان استقرار یابد، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر قرار است 20 درصد مبلغ ارزی نیز به صورت آورده باشد که 50 درصد آن محقق شده است.

,

وی با بیان اینکه از شرکتهای آلمانی مانند جمله زیمنس تجهیزاتی خریداری و به استان وارد خواهد شد، عنوان کرد: پتروشیمی زنجان حدود دو میلیون چهارصد هزار مترمکعب مصرف گاز و حدود 16 میلیون مترمکعب مصرف آب خواهد داشت.

,

سلیمی با اشاره به اینکه آب مورد نیاز پتروشیمی زنجان قرار است از طریق سد گلابر تامین شود، ادامه داد: طرحی‌ها برای تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی و صنعت در سد گلابر پیش بینی شده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

,

وی با اشاره به اینکه اینده روشنی پیش روی پتروشیمی است بیان کرد: با بهره برداری از پتروشیمی زنجان حدود 1200 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

,

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای 1200 نفر بخشی از معضل اشتغال را در استان حل خواهد کرد، اظهار کرد: در کنار پتروشیمی فولاد نیز بخشی اشتغال استان را به دوش می‌گیرد که امیدواریم این دو پروژه هرچه زودتر به مرحله تولید برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه