اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر مازندران اعلام کرد

نجات 290 غریق در سواحل مازندران

نجات 290 غریق در سواحل مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات 290 غریق در ساحل استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی اکبری در گفت‌وگو با بلاغ، با اعلام  استقرار بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در 376 نقطه پرخطر ساحل استان تصریح کرد: تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد 97 تا کنون موفق شدند 290 غریق را از خطر مرگ نجات دهند.
 
وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر 8 مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و  هزار و 53 نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ادامه داد: عملیات اجرایی طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی مازندران در دست اجرا است.
 
این مسئول افزود: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح  حضوری فعال و محوری دارد.

اکبری همچنین به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب نمایند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: دراین عملیات ها 25 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی،61دستگاه موتورسیکلت ، 10 فروند قایق نجات و 13 فروند جت اسکی  مشارکت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ، , بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه