اخبار داغ

از 8 تا 15 شهریورماه؛

سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود

سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود
قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 8 تا 15 شهریورماه در اصفهان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ عادل دهدشتی عصر دیروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان اصفهان، اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 8 تا 15 شهریورماه در اصفهان برگزار خواهد شد و باید از حداکثر پتانسیل های اصفهان فرا برویم تا جشنواره را فرا استانی برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: برای کیفی سازی هرچه بهتر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان این جلسه را ترتیب داده ایم و صمیمانه نقد و پیشنهادات شما اصحاب رسانه را پذیرا هستیم.

,

قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بیان کرد: امسال برای برای نخستین بار سه نفر از مسئولان کمیته های این جشنواره از اصحاب رسانه انتخاب شده اند تا بتوانیم از تجربیات آن ها استفاده کنیم.

,

دهدشتی ادامه داد: اکثر کسانی که امسال در ستاد جشنواره حضور دارند سابقه چندین ساله در برگزاری جشنواره را دارند.

,

در این جلسه پیشنهادها و نقدهایی به نحوه اجرای جشنواره در سال های قبل شد و قول هایی از سوی دبیر اجرایی جشنواره داده شد، امید است با رفع نواقص امسال شاهد جشنواره با کیفیت باشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه