اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

سوء مدیریت برخی مدیران مانع توسعه تربت حیدریه شده است

سوء مدیریت برخی مدیران مانع توسعه تربت حیدریه شده است
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از رفتار برخی مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان انتقاد کرد و افزود: سهل انگاری و سوء مدیریت برخی مدیران تربت حیدریه مانع توسعه این شهرستان شده و دودش به چشم شهروندان رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ احمدعلی موهبتی صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان تربت حیدریه افزود: اکنون در شاکله مدیریتی این خطه با افرادی مواجه هستیم که نسبت به حوزه مدیریتی خود دانش و تسلط لازم را ندارند و یا قادر نیستند برای احقاق حقوق مردم شهرستان تربت حیدریه در مقابل مدیران استانی خود ایستادگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی گفت: جای تاسف دارد که امروز شاهد حضور مدیرانی در این خطه هستیم که از جدول بودجه ریزی و اعتبارات سر در نمی آورند و عمق فاجعه زمانی بیشتر مشهود می شود که بدانیم این افراد حتی حاضر نیستند از من یا معاونان فرمانداری کمک بگیرند.

,

 

,

موهبتی ضمن با بیان اینکه تربت حیدریه نیازی به مدیران سمعا و طاعتا گو ندارد، افزود: از شما نه انتظار دریافت گوله برف رضاخانی را دارم و در عین حال انتظار ندارم بر سر کسب حقوق مردم با مقام مافوق تان دعوا کنید و اگر دیدید دارد کار به دعوا می کشد، به من واگذار کنید.

,

 

,

فرماندار تربت حیدریه از مدیران امور آب (مهدی طلعتی) و آب و فاضلاب شهری (محمود امیری) به عنوان مدیران توانمند تربت حیدریه یاد کرد و افزود: زمانی که از نامبردگان گزارش کار می خواهیم اسناد کافی و معتبر ارایه می کنند که نشان از آگاهی و تسلط آن ها نسبت به حوزه مدیریتی شان است.

,

 

,

موهبتی در ادامه به رقم بودجه ملی عمرانی اشاره و اظهار داشت: با 55 درصد کاهش به 44 هزار میلیارد تومان رسیده که سهم استان ها از این میزان تنها هفت هزار میلیارد تومان است و 5.6 درصد از این رقم نیز، سهم خراسان رضوی می باشد.

,

 

,

وی گفت: پارسال تاکید شده هر قدر در قالب جلسات کارشناسی روی حق و سهم تربت حیدریه بیشتر تلاش کنید، آورده بیشتری از استان در اختیار خواهید داشت و امسال هم دوباره تکرار می کنم باید تلاش مظاعف داشته باشید برای سال آینده که مشکلات امسال تکرار نشود.

,

 

,

موهبتی در ادامه افزود: اینکه امروز کشور و به خصوص دولت با مشکلات مالی مواجه می باشد، یک موضوع است و اینکه یک مدیر با اتکا به توانمندی مدیریتی خود قاعده اهم و فی الاهم را اجرا کند، موضوع دیگری است که متاسفانه مشکل عمده شهرستان در بخش دوم است و به عنوان نمونه ساختن خانه عالم در روستا مهم و باید انجام شود، اما مهمتر از آن انتقال آب شرب به روستا است.

,

 

,

وی در ادامه اظهار کرد: امسال به منظور صرفه جویی در تخصیص بودجه و در عین حال رفع کمبودهای دستگاه ها جابجایی های در ارقام مصوب صورت گرفته که بر این اساس بودجه های مازاد برخی دستگاه ها به دستگاه های دیگر منتقل می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه