اخبار داغ

آخرین تحولات میدانی جبهه ساحلی یمن؛

مقاومت جانانه رزمندگان یمنی در مقابل ائتلاف عربی_غربی_صهیونیستی+ نقشه میدانی

مقاومت جانانه رزمندگان یمنی در مقابل ائتلاف عربی_غربی_صهیونیستی+ نقشه میدانی
رزمندگان مقاومت یمنی در چند روز گذشته باوجود امکانات کم موفق شده‌اند از نفوذ مزدوران وابسته به ائتلاف عربی_غربی_صهیونیستی به شهر ساحلی «الحدیده» جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت «انصارالله» و ارتش یمن در ادامه عملیات مزدوران و شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی_غربی _ صهیونیستی» توانستند با وجود امکانات کم، حمله گسترده به‌ طرف شهر ساحلی و راهبردی «الحدیده» را دفع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: صدها تن از شورشیان و مزدوران وابسته به «طارق عفاش و جنوب» با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف «غربی_عربی_صهیونیستی» در یک ماه گذشته حمله گسترده‌ای را به‌منظور اشغال شهر ساحلی و راهبردی «الحدیده» واقع در غرب کشور یمن آغاز کردند.

,

رزمندگان یمنی در چند روز گذشته باوجود امکانات کم و حمله هوایی و دریایی دشمن به‌خوبی موفق شده‌اند از شهر و فرودگاه الحدیده در مقابل دشمن دفاع کنند.

,

به گفته فرماندهان میدانی، مزدوران و شورشیان توسط اتاق عملیات ائتلاف شامل مستشاران نظامی «رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه، آمریکا، مصر، رژیم سعودی و امارات» هدایت می‌شوند.

,

رزمندگان انصارالله نیز به‌منظور محاصره کردن مزدوران توانستند با حمله گسترده موشکی و زمینی، راه ارتباط شورشیان را از محورهای «مجیلس، الفازه، الجاح و نخیله» به‌طور کامل مسدود کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، بیش از 45 خودروی نظامی شامل «نفربر، مجهز به دوشکا، زرهی و ...» مزدوران در چند روز گذشته توسط رزمندگان یمنی منهدم شده است.

,

ائتلاف غربی_عربی_صهیونیستی قصد دارد با اشغال شهر ساحلی الحدیده، ارتباط نیروهای یمنی با دریای سرخ را به‌طور کامل قطع کنند که با مقاومت جانانه رزمندگان تا کنون شکست خورده اند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه