اخبار داغ

شهردار طرق رود نطنز خبر داد؛

حمام موقوفه طرق‌رود نطنز به کانون فرهنگی تبدیل می شود

حمام موقوفه طرق‌رود نطنز به کانون فرهنگی تبدیل می شود
شهردار طرق رود نطنز گفت: به منظور اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری، این حمام که از سال ۱۳۷۴ ساخته شده و موقوفه فردی به نام حاج لطف الله انصاری طرقی بوده است و اکنون بلا استفاده مانده، برای مرمت و بازسازی به شهرداری واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید اسماعیلی امروز در گفتگو با صاحب نیوز از انعقاد تفاهم نامه میان هیات امنای حمام در شهر طرق رود برای تبدیل شدن به کانون فرهنگی و پژوهشی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شهردار طرق رود نطنز افزود: به منظور اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری، این حمام که از سال ۱۳۷۴ ساخته شده و موقوفه فردی به نام حاج لطف الله انصاری طرقی بوده است و اکنون بلا استفاده مانده، برای مرمت و بازسازی به شهرداری واگذار شد.

,

وی مساحت تقریبی این مکان را حدود ۱۵۰ متر مربع مربع عنوان کرد و با بیان اینکه این حمام دارای دو سالن با ظرفیت حدود ۶۰ نفر است، گفت: بودجه بازسازی این مکان از ردیف بودجه عمرانی شهرداری تامین خواهد شد.

,

اسماعیلی تاکید کرد: هدف شهرداری برای تحویل گرفتن این مکان و مرمت آن، برگزاری کلاس های آموزشی و برنامه های فرهنگی بوده است.

,

گفتنی است، بنای مذکور در محله پایین شهر طرق رود و در کنار برخی آثار تاریخی و گردشگری و از جمله سرای مهر و ماه این شهر واقع شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه