اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک:

۱۰ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد

۱۰ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی یعقوبی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، بازرسین بهداشتی این اداره از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور ۱هزار و ۱۶۸مورد بازدید از این مراکز در سطح شهرستان به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: طی این بازدیدها ۱۰هزار و ۵۴۳کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته را در بازدید از مراکز عرضه و شرکت‌های بسته بندی و کشتارگاه‌های دام و طیورجمع آوری و از چرخه مصرف خارج کردند. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک اذعان کرد: طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد که بر این اساس ۲ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

یعقوبی تصریح کرد: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی‌ها، کشتارگاه‌ها و رستوران‌ها، موظفند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

وی عنوان کرد: در صورت عرضه محصول تاریخ گذشته، اداره دامپزشکی برخوردی قانونی با واحد متخلف خواهد داشت و در برخورد با تخلفاتی که با سلامت جامعه را نشانه می‌روند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه