اخبار داغ

امکان عدم نمایش تبلیغات نامطلوب در گوگل

امکان عدم نمایش تبلیغات نامطلوب در گوگل
این اقدام در واکنش به افزایش نارضایتی‌های مربوط به تبلیغات شخصی سازی شده‌ای انجام می‌شود که گوگل و فیس‌بوک مایلند به عنوان تبلیغات «مرتبط‌تر» ارائه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اخبار تکنولوژی از رایورز به نقل از zdnet، صفحه اصلاح شده Ad Settings شفافیت بیشتری را درباره منبع اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته برای تبلیغات هدفگذاری شده ارائه نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اخبار تکنولوژی, رایورز ,
این اقدام در واکنش به افزایش نارضایتی‌های مربوط به تبلیغات شخصی سازی شده‌ای انجام می‌شود که گوگل و فیس‌بوک مایلند به عنوان تبلیغات «مرتبط‌تر» ارائه کنند.
 
اکنون در صفحه Ad Settings یک نمای واحد از همه فاکتورهایی ارائه شده است که گوگل برای هدفگذاری تبلیغات از مشتریان تبلیغاتش استفاده می‌کند، و گزینه‌ای برای خاموش کردن هر یک از این فاکتورها در دسترس قرار گرفته است.
 
با کلیک بر روی دکمه مربوط به هر یک از مشتریان تبلیغاتش مشاهده خواهید کرد که گوگل از کجا اطلاعات مربوط به علائق شما را کسب کرده است، از جمله اطلاعاتی که در اختیار تبلیغ دهنده قرار داده‌اید، و آنها سپس در اختیار گوگل قرار می‌دهند تا تبلیغات متناسب با شما نمایش داده شود.
 


بدین ترتیب اکنون شما می‌توانید در حالی که وارد Google Account خودتان شده‌اید روی "turn off [advertiser]" کلیک کنید، که باعث خواهد شد پخش تبلیغات تنظیم شده از سوی آن تبلیغ دهنده به مدت حداقل 90 روز متوقف شود.
البته لازم خواهد بود که برای تایید این تصمیم یک بار دیگر کلیک کنید، که مانع از نمایش آن تبلیغات از طریق شبکه تبلیغات گوگل خواهد شد.
 
این صفحه همچنین دربرگیرنده همه فاکتورهایی است که گوگل فکر می‌کند علائق شما را تشکیل می‌دهند، از قبیل مثلا قایق‌سواری، خودرو، کامپیوتر و امثالهم که «بر مبنای فعالیت شما در وب‌سایت‌ها و اپ‌های غیرگوگلی در زمانی که شما به گوگل لاگین کرده‌اید.»
 
همچنین سایر اطلاعات مربوط به علائق شما ممکن است از فعالیتتان در سایت‌های گوگل همچون یوتیوب یا جست‌جوی گوگل در زمانی که sign in بوده اید استخراج شده باشند.
 
گوگل همچنین لینک «چرا این تبلیغ؟ (Why this ad?)» خود را بسط داده است که در کنار تبلیغات نمایش داده می‌شود. این لینک بر روی همه سرویس‌های گوگلی که Google Ads را نمایش می‌دهند، از جمله یوتیوب، Google Play، جیمیل، Maps و Search ظاهر خواهد شد.
 
,
این اقدام در واکنش به افزایش نارضایتی‌های مربوط به تبلیغات شخصی سازی شده‌ای انجام می‌شود که گوگل و فیس‌بوک مایلند به عنوان تبلیغات «مرتبط‌تر» ارائه کنند.
 
اکنون در صفحه Ad Settings یک نمای واحد از همه فاکتورهایی ارائه شده است که گوگل برای هدفگذاری تبلیغات از مشتریان تبلیغاتش استفاده می‌کند، و گزینه‌ای برای خاموش کردن هر یک از این فاکتورها در دسترس قرار گرفته است.
 
با کلیک بر روی دکمه مربوط به هر یک از مشتریان تبلیغاتش مشاهده خواهید کرد که گوگل از کجا اطلاعات مربوط به علائق شما را کسب کرده است، از جمله اطلاعاتی که در اختیار تبلیغ دهنده قرار داده‌اید، و آنها سپس در اختیار گوگل قرار می‌دهند تا تبلیغات متناسب با شما نمایش داده شود.
 


بدین ترتیب اکنون شما می‌توانید در حالی که وارد Google Account خودتان شده‌اید روی "turn off [advertiser]" کلیک کنید، که باعث خواهد شد پخش تبلیغات تنظیم شده از سوی آن تبلیغ دهنده به مدت حداقل 90 روز متوقف شود.
البته لازم خواهد بود که برای تایید این تصمیم یک بار دیگر کلیک کنید، که مانع از نمایش آن تبلیغات از طریق شبکه تبلیغات گوگل خواهد شد.
 
این صفحه همچنین دربرگیرنده همه فاکتورهایی است که گوگل فکر می‌کند علائق شما را تشکیل می‌دهند، از قبیل مثلا قایق‌سواری، خودرو، کامپیوتر و امثالهم که «بر مبنای فعالیت شما در وب‌سایت‌ها و اپ‌های غیرگوگلی در زمانی که شما به گوگل لاگین کرده‌اید.»
 
همچنین سایر اطلاعات مربوط به علائق شما ممکن است از فعالیتتان در سایت‌های گوگل همچون یوتیوب یا جست‌جوی گوگل در زمانی که sign in بوده اید استخراج شده باشند.
 
گوگل همچنین لینک «چرا این تبلیغ؟ (Why this ad?)» خود را بسط داده است که در کنار تبلیغات نمایش داده می‌شود. این لینک بر روی همه سرویس‌های گوگلی که Google Ads را نمایش می‌دهند، از جمله یوتیوب، Google Play، جیمیل، Maps و Search ظاهر خواهد شد.
 
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع : ایتنا 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه