اخبار داغ

ADATA از اولین کولر RGB PCIe رونمایی کرد

ADATA از اولین کولر RGB PCIe رونمایی کرد
ADATA از اولین کولر RGB PCIe جهان برای حافظه‌های پرسرعت SSD رونمایی کرد. این محصول همچنان در مراحل ابتدایی تحقیق و توسعه بوده و ممکن است بعضی‌های از ویژگی‌های آن دچار تغییر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در همین اواخر بود که ADATA، SSD های میان‌رده XPG SX7100 را معرفی کرد. با این حال آنان در کنار معرفی این محصول خود از یک نمونه ی کولر RGB LED هم برای SSD‌های خود با نام Tornado رونمایی کردند که از آن به عنوان اولین کولر RGB PCIe در جهان نام برده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با توجه به این که این محصول اولین نمونه در نوع خودش است، همچنان اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست و صرفاً نمونه‌ی اولیه آن به نمایش گذاشته شده و بسیاری از اطلاعات پیرامون آن هم بر اساس تحلیل‌ها و گزارش‌هایی است که تضمینی برای وجود آن‌ها در محصول نهایی وجود ندارد. بر اساس این گزارش‌ها، این کولر از یک جایگاه SSD برای مدل‌های NVMe و یک جایگاه SSD برای نمونه‌های SATA برخوردار است. همچنین منبع تامین انرژی سیستم نورپردازی آن هم از کانکتور PCIe 3.0 x4 تامین می‌شود که البته این گونه به نظر می‌رسد که به توان از کابل‌های SATA هم  برای تامین انرژی آن استفاده کرد که به دلیل نورپردازی‌های پیرامون محصول، نمی‌توان به طور دقیق در این رابطه اظهار نظر کرد.
,
 
,
همانند دیگر محصولات این کمپانی، نورپردازی این کولر را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن Adata XPG RGB Sync کنترل کرد و نوپردازی ۶ منبع RGB LED آن را به دلخواه تنظیم کرد و فن به کار رفته در این محصول دارای ۶ سرعت قابل تنظیم است. با این حال با توجه به این که این محصول همچنان در مرحله طراحی قرار دارد، ممکن است یکسری ویژگی‌های آن دستخوش تغییر شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه