اخبار داغ

پیام هشدار اسکرین شات از اپ اینستاگرام حذف شد

پیام هشدار اسکرین شات از اپ اینستاگرام حذف شد
مسئولان Instagram به تازگی قابلیت پیام هشدار اسکرین شات در اینستاگرام را حذف کرده و به این ترتیب، دیگر هیچ فردی قادر به تشخیص آن نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از بهمن ماه سال گذشته، قابلیت پیام هشدار اسکرین شات در اینستاگرام فعال شد و زمانی که از استوری های شخصی در محیط اپلیکیشن یاد شده عکس می گرفتید، پیامی مبنی بر این موضوع برای وی ارسال می شد، اما به تازگی این ویژگی از اینستاگرام حذف شده و کاربران قادر به تشخیص چنین کاری نخواهند بود و از طرف دیگر نیز مسئولان Instagram هنوز دلیل واضح و مشخصی برای چنین اقدامی عنوان نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, Instagram,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

اوایل سال جاری میلادی و در ماه فوریه، برخی کاربران با مراجعه به اینستاگرام با پیغامی مانند تصویر زیر مواجه شدند. پیام هشدار اسکرین شات در اینستاگرام به مرور برای دیگر کاربران نیز ظاهر شد و در صورت عکس گرفتن از استوری های اشخاص، پیغامی برای آنها ارسال می شد.

,

پیام هشدار اسکرین شات در اینستاگرام

, پیام هشدار اسکرین شات در اینستاگرام,

برخی افراد از این سیستم ابراز نارضایتی کردند و مسئولان اینستاگرام نیز تصمیم گرفتند تا در سکوت کامل خبری، این ویژگی را حذف کنند. البته مدیران این اپلیکیشن محبوب نیز تا کنون هیچ گونه نظری در این مورد بروز نداده اند.

,

استوری های اینستاگرام از محبوبیت بالایی برخوردار است و به کاربران اجازه می دهد تا یک تصویر یا فیلم را به مدت 24 ساعت با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و پس از گذشت زمان یاد شده، به صورت کامل ناپدید می شود. در کنار آن، بعضی افراد تمایل زیادی نسبت به اسکرین شات گرفتن از استوری هایشان نداشته و برخی تولید کنندگان محتوا مایل هستند بدانند کدام یک از استوری ها برای دنبال کنندگان مفید واقع شده است.

,

حذف این قابلیت برای افراد ناراضی یک اتفاق مهم به حساب می آید، اما ممکن است که مسئولان اینستاگرام در آینده نزدیک این ویژگی را با قابلیت شخصی سازی در اختیار کاربران قرار دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه