اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد ؛

در زمینه اقتصاد مقاومتی کار چندانی صورت نگرفته است/جلوگیری از واردات کالا با حمایت از تولیدات داخلی

در زمینه اقتصاد مقاومتی کار چندانی صورت نگرفته است/جلوگیری از واردات کالا با حمایت از تولیدات داخلی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : طبق گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید اصل ۴۴ در بحث اقتصاد مقاومتی تا کنون کار چندانی صورت نگرفته است و بسیاری از کارهایی که در حال انجام می باشد دولت نیز پیگیر همین کارها بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با راه آرمان در رابطه با تذکرات نمایندگان مجلس به دولت در خصوص تخلف در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و گزارشی که نماینده دولت در مجلس خواندند برخی از نمایندگان از جمله لاریجانی رئیس مجلس نسبت به انجام نشدن تکالیف اقتصاد مقاومتی ایراداتی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : برگزار نشدن جلسات اقتصاد مقاومتی از جمله ایراداتی بود که نمایندگان مجلس اتفاق نظر داشتند .

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : طبق گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید اصل ۴۴ در بحث اقتصاد مقاومتی تا کنون کار چندانی صورت نگرفته است و بسیاری از کارهایی که در حال انجام می باشد دولت نیز پیگیر همین کارها بوده است .

,

انارکی محمدی با بیان این که دولت بعضا ایراداتی در خصوص اجرای قانون می گیرد ، عنوان کرد : حال اگر قانون نیز دارای ابهاماتی باشد دولت باید از مجلس در این باره سوال کند تا قانونی که دارای ابهام است استعلام و یا اصلاح شود .

,

وی افزود : بخشی از گزارشی که مامور دولت ارائه کرد خیلی خوب بود ولی بسیاری از بخش های آن و عدم تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و ارائه گزارشی کامل از جمله ایرادات آن بود .

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در خصوص واردات کالا به کشور  بیان کرد : قبلا حدودا واردات کالا به کشور برابر با صادرات کالا از کشور بود که البته در سه ماه اول امسال برعکس شده است و با توجه به بالا رفتن ارز صادرات کالا در چند ماه ابتدایی سال بر واردات پیشی گرفته است .

,

انارکی محمدی در پایان توضیح داد : ما بیشتر باید از ظرفیت های داخلی کشور استفاده کنیم و از واردات  کالاهایی که خودمان می توانیم تولید کنیم جلوگیری کرده و از تولیدات داخلی کشور حمایت کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه