اخبار داغ

هند برای 30 قلم کالای آمریکایی تعرفه اعمال می‌کند

هند برای 30 قلم کالای آمریکایی تعرفه اعمال می‌کند
هند در پاسخ به اقدام آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی بر واردات برخی کالاها برای واردات 30 قلم کالای آ‌مریکایی تعرفه اعمال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت هند قصد دارد در تلافی اقدام آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی واردات فولاد و آلومینیوم و برخی دیگر کالاها امتیازات تجاری آمریکا را لغو کرده و برای واردات 30 قلم کالا از آمریکا تعرفه گمرکی تا 50 درصد اعمال کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دهلی‌نو لیست 30 قلم کالای مشمول تعرفه گمرکی واردات از آمریکا را آماده کرده که شامل اعمال تعرفه گمرکی 50 درصدی برای موتورسیکلت‌های با حجم موتور بالای 800 سی‌سی  می‌شود واردات سیب از آمریکا به هند نیز مشمول تعرفه 25 درصدی شده و واردات بادام و گردو نیز مشمول تعرفه 20 درصدی خواهد شد. 

,

اوایل هفته گذشته دهلی نو با ارسال نامه‌ای به سازمان تجارت جهانی این سازمان را از برنامه خود آگاه کرد. اعمال این تعرفه‌ها از سوی هند به تحمیل 240 میلیون دلاری هزینه گمرکی واردات کالاهای مذکور به آمریکا می‌شود البته اعمال این تعرفه‌ها نخواهد توانست آنقدر که تعرفه‌های گمرکی واردات فولاد و آلومینیوم آمریکا به اقتصاد هند ضربه می‌زند به اقتصاد آمریکا آسیب وارد کند.

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه