اخبار داغ

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاکدشت

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاکدشت
با حضور مسئولین، مردم، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و فرماندهی سپاه سید الشهداء (علیه‌السلام) استان تهران مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاکدشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارم خبر سعید موسی پور در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ سکان هدایت ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت را به دست گرفت و در طول این مدت وظایف خود را اعم از فعالیت‌های سازمانی، فرهنگی، امور بسیجیان و خانواده معظم شهدا همچنین فعالیت‌های عمرانی در سطح شهرستان را پیگیری نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

در مراسم تودیع و معارفه موسی پور ضمن تشکر از حمایت مسئولین، مردم و بسیجیان صحبت‌هایی را در خصوص امور محوله در طول تصدی خود بیان نموده و از حضار در جلسه خواست تا با فرمانده جدید سپاه پاکدشت همکاری لازم را داشته و وی را در انجام امور محوله حمایت کنند.

,

همچنین در این مراسم سردار شاه‌چراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخته و درباره روند فعالیت‌های سپاه و اهمیت این موضوع مطالبی را عنوان داشتند و در پایان صحبت‌های خود از زحمات سرهنگ موسی پور تقدیر به عمل‌آورده و برادر پاسدار مجید درویشی را به‌عنوان فرمانده جدید سپاه پاکدشت معرفی نمود.

,

شایان‌ذکر است حجت‌الاسلام لزومی امام‌جمعه پاکدشت در این مراسم نیز به ایراد سخنرانی پرداخته و در انتها با اهدای هدایایی از طرف مسئولین، خانواده شهدا و بسیجیان از سعید موسی پور تقدیر به عمل آمد و مجید درویشی با دریافت حکم مسئولیت هدایت ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت را به دست گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه