اخبار داغ

تاخیر 6ساعته قطار تهران به زاهدان صدای اعتراض مسافران را درآورد/مدیرعامل شرکت راه آهن جنوب شرق: خرابی دیزل عامل اصلی تاخیر بود

تاخیر 6ساعته قطار تهران به زاهدان صدای اعتراض مسافران را درآورد/مدیرعامل شرکت راه آهن جنوب شرق: خرابی دیزل عامل اصلی تاخیر بود
تاخیر 6 ساعته قطاری که به سمت زاهدان در حال حرکت بود در حالی باعث نارضایتی مسافران شده است که آنان خواستار پیگیری این موضوع هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ابتدای صبح امروز مسافران حاضر در قطار مسافربری مسیر تهران به زاهدان در تماس های متعددی، از تاخیر بیش از 6ساعته این قطار ابراز گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان راه آهن شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
یکی از این مسافران گفت: بعد از طی یک مسافت چندین بار توقف قطار را شاهد بوده ایم و این توقفات باعث شده تا دیر به زاهدان رسیده و از برنامه ریزی انجام شده خود برای کار و زندگیمان عقب بمانیم.
وی ادامه داد: این تاخیرات باعث بروز مشکلاتی نیز شده است و مسئولان باید قبل از حرکت این قطار، آن را چک می کردند تا اگر خراب است از حرکت آن جلوگیری کنند.

خرابی دیزل قطار عامل تاخیر بوده است
مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: خرابی دیزل عامل تاخیر قطار بوده است و این خرابی از خود تهران شروع شده است.
مجید ارجونی در گفت و گو با عصرهامون، افزود: این خرابی دیزل باعث شد تا قطار در مسیر تهران به یزد بارها در ایستگاه های مختلف متوقف شود و در یزد نیز دیزل تغییر و در حال حاضر به سمت زاهدان در حال حرکت است.
وی با بیان اینکه به محض رسیدن قطار آن را در سریعترین زمان ممکن آماده مسافرگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: به تمامی مسافران عصر این قطار از طریق پیامک اعلام شده تا ساعت 16امروز به محل ایستگاه آمده و به سمت مقصد خود حرکت کنند.
وی در خصوص خسارت مسافران نیز بیان کرد: به محض رسیدن مسافران و براساس مقررات و قوانین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، موارد به تهران اعلام خواهد شد تا خسارت این تاخیر به مسافران پرداخت شود.
,
,
,
, خرابی دیزل قطار عامل تاخیر بوده است,
,
, عصرهامون,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه