اخبار داغ

در حاشیه بهره برداری از پل سوم بشار؛

زارعی: بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار به فاز اول پل سوم بشار اختصاص دادیم/استاندار:متأسفم برای آنهایی که خودشان را در گذشته متوقف می کنند

زارعی: بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار به فاز اول پل سوم بشار اختصاص دادیم/استاندار:متأسفم برای آنهایی که خودشان را در گذشته متوقف می کنند
نماینده مردم بویراحمد و دنا در آیین بهره برداری از فاز اول پل سوم بشار گفت: این پل سهم بسیار زیادی در توسعه استان و رهایی شهر یاسوج از بحران ترافیک دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ فاز اول پل سوم بشار یاسوج پس از 16 سال چشم انتظاری به بهره برداری رسید. پایه های پل سوم بشار در این رودخانه استوار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

علیمردان مدیرکل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاح فاز اول پل سوم بشار یاسوج گفت: این پروژه از سال82 شروع شده ولی به دلیل ضعف اعتباری و معارض اجتماعی به کندی پیش رفت ولی طی دوستان گذشته توانستیم اعتبار خوبی کسب کنیم و پیشرفت فیزیکی بسیاری حاصل شد.

,

وی با تشکر از استاندار و نماینده مردم بویراحمد و دنا در خصوص تامین بودجه گفت: این پروژه حدود 6کیلومتر با عرض 11متر بوده که 11میلیارد دیگر برای افتتاح فاز دوم آن که عمدتا فلزی است نیاز خواهد بود‌.

,

مدیرکل راه شهرسازی استان گفت: 37هزار مترمکعب زیر سازی انجام شده است که 7هزار و 100تن آسفالت ریزی داشتیم.

,

 

,

علیمردانی گفت: 4میلیارد تومان در قسمت زیر پل هزینه شده است که مردم و شهروندان در خصوص ایمنی آن نگرانی نداشته باشند.

,

وی بابیان اینکه پل های ما در زلزله های اخیر هیچ گونه آسیبی ندیدند، گفت: یک دهنه پل بزرگ 130متری داریم که این پل در بحث رفع بحران بسیار حیاتی است.

,

مدیرکل راه شهرسازی با ابراز امیدواری از عملکرد وزارت راه و شهرسازی گفت: امید است این وزارتخانه همچون گذشته بتواند رسالت خود را به نحو احسنت انجام دهد.

,

علیمردانی با تشکر از پیمانکار این پل گفت: ما وظایفه خود را در این خصوص انجام داده آیم که به زودی افتتاحیه های دیگر در استان را خواهیم داشت.

,

معاون عمرانی استاندار در این آیین افتتاحیه گفت: این پل تنها یک فاز از دو فاز پل بزرگ بشار بوده است که در مدیریت بحران در استان سهم بسزایی دارد.

,

فیلی عنوان کرد: امید است طی چند ماه آینده با تامین اعتبار و رایزنی های مسوولین امر بتوانیم عملیات اجرایی فاز دوم این پل را آغاز کنیم.

,

 

,

نماینده بویراحمد و دنا در این آیین گفت: این پل مطالبه اصلی وجدی مردم شهر یاسوج بود و باید از صبوری آنها تقدیر کرد.

,

زارعی به نقشم مهم رسانه ها در افتتاح این پروژه اشاره کرد و گفت: از همه مسوولین که در خصوص تامین اعتبار و مهیا نموده زیرساخت های لازم جهت افتتاح این پروژه تقدیر و تشکر میکنم.

,

وی گفت: کمتر پروژه ای را میتوان نام برد که در زمان افتتاح آن شهروندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

,

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان اینکه این پل سهم بسیار زیادی در توسعه استان و رهایی شهر یاسوج از بحران ترافیک دارد، گفت: در برنامه شش توسعه با پیگیری های انجام شد بیش از 23میلیارد اعتبار به آن تخصیص یافته که جمعا بیش از25 میلیارد اعتبار صرف آن شده است.

,

زارعی افزود :در آینده نزدیک عملیات احداث پل چهارم بشار آغاز خواهد شد که نقش بسیار مهم در از بین بردن ترافیک شهری خواهد داشت که همت مضاعف شهردار یاسوج را می طلبد.

,

وی در پایان تقاطع غیر همسطح در منطقه مهریان پیش بینی شده است که به زودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

 

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره اینکه شایستگی مردم کهگیلویه وبویراحمد بسیار بالا است گفت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه های بزرگ باشیم.

,

احمدی افزود: یاسوج پیشانی فرهنگ و تمدن و این استان است که باید مبلمان شهری و مسیرهای این شهر به بهترین نحو باشد.

,

وی با تاکیر بر اینکه استان را باید در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم، افزود: باید همه اراده کنیم که در گذشته سیر نکیم و متأسفم برای آنهایی که خودشان را در گذشته متوقف می کنند.

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: این شهر نباید محصور باشد بلکه با همت شهردار محترم و تامین اعتبار و رایزنی های نماینده محترم شاهد افتتاح فاز دوم این پل باشیم.

,

احمدی در پایان گفت: تفریح شبانه ام در یاسوج بازدید از این پروژه بوده است چرا که به مردم قول آن را داده بودیم و امیدوارم با تکمیل فاز دوم این پل، این کار بزرگ را تکمیل کنیم.

,

 

,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
 
 
 
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه