اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه یزد:

آزادسازی 14 زندانی غیرعمد با همت 2 میلیارد تومانی خیران یزدی

آزادسازی 14 زندانی غیرعمد با همت 2 میلیارد تومانی خیران یزدی
مدیرعامل ستاد دیه یزد گفت: با مشارکت مردم و همت خیرین در جشن های گلریزان، 14 زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان سال جاری با جمع آوری 20 میلیارد ریال کمک های مردمی، در این استان آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل ستاد دیه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: برگزاری جشن گلریزان در رمضان سالجاری در 11 شهرستان برنامه ریزی و برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

اسلام افشون ادامه داد: در حال حاضر 164 محکوم مالی جرائم غیرعمد در یزد زندان هستند که ۸ نفر از آن ها به دلیل تصادفات رانندگی، ۸۳ نفر به علت بدهکار مالی و ۷۳ نفر هم بخاطر بدهکاری مهریه و نفقه در زندان های استان یزد هستند و آزادی آن ها نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است که با همکاری شورای حل اختلاف 5 میلیارد تومان  از این مبالغ با جلب رضایت از شاکیان تامین شده است.

,

وی تصریح کرد: در سال گذشته 156 نفر از محکومان مالی جرائم غیرعمد که برای آزادی آن ها بیش از 19 میلیارد تومان نیاز بوده است،آزاد شده اند.

,

افشون از رشد 30 درصدی آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد و گفت: تعداد محکومان مالی جرائم غیر عمد که در سال ۹۶ آزاد شده‌اند نسبت به سال ۹۵ با ۳۰ درصد افزایش مواجه بوده است.

,

مسئول ستاد دیه استان یزد، با اشاره به راه اندازی پویش مردمی «سهم من25» گفت: در این پویش هر یزدی با کمک 25 هزارتومانی خود می تواند زمینه ساز آزادی زندانیان غیر عمد استان یزد شود.

,

وی ادامه داد: با مشارکت مردم در این پویش و همت خیرین در جشن های گلریزان 14 زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان سال جاری با جمع آوری 20 میلیارد ریال کمک های مردمی، در این استان آزاد شدند.

,

افشون اذعان داشت: مجموع کل بدهی این زندانیان 18 میلیارد ریال بوده است که از این مبلغ 15 میلیارد آن با گذشت شاکیان بخشیده شده و 3 میلیارد ریال آن به طلبکاران پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه