اخبار داغ

یکی از مربیان با سابقه کونگ‌فو مطرح کرد:

قهوه‌خانه‌ها شلوغ‌تر از سالن‌های ورزشی شده است

قهوه‌خانه‌ها شلوغ‌تر از سالن‌های ورزشی شده است
یکی از مربیان با سابقه کونگ‌فو گفت:در اوایل انقلاب علاوه بر اینکه باشگاه‌داران معاف از مالیات و هزینه‌های دیگر بودند سازمان تربیت بدنی هر ماه حقوقی برای آنان تعیین می‌کرد اما امروزه مانند یک سوپرمارکت با آن برخورد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ورزش به عنوان یکی از اصول اولیه سلامت جامعه محسوب می‌شود و به گفته کارشناسان دوری از آن آسیب‌ها و پیامدهای ناگواری برای جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و درگیری جوانان و نوجوانان با دنیای دیجیتال ورزش در بین آن‌ها کم‌رنگ‌تر شده است. یکی دیگر از دلایل کم‌رنگتر شدن ورزش در بین جوانان و نوجوانان گران شدن ورزش به دلیل واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی و کاهش مشوق‌های مانند معاف از مالیات یا معاف از پرداخت انرژی است.

,

در همین خصوص با دکتر حمید رضا قاسمی مدرس دانشگاه سوره، مربی با سابقه کونگ‌فو و داور این رشته  در گفت‌وگو با تهران نیوز اظهار کرد: باعث تاسف است که مخاطب قهوه‌خانه ما بیشتر از مخاطب سالن‌های ورزشی هستند و این موضوع به سیستم مدریت کلان برمی‌گردد.

,  تهران نیوز, تهران نیوز, تهران نیوز,

قاسمی گفت: در سال‌های اخیر سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های که شهرداری در مناطق مختلف ساخته بود به بخش خصوصی واگذار می‌کند به همین منظور بخش خصوصی برای تامین درآمد‌های خود باید از قیمت خدمات خود را افزایش دهد که در ادامه شهریه دانش‌اموختگان بالاتر می‌رود.

,

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در اوایل انقلاب علاوه بر اینکه باشگاه‌داران معاف از مالیات و هزینه‌های دیگر بودند سازمان تربیت بدنی هر ماه حقوقی برای آنان تعیین می‌کرد اما امروزه مانند یک سوپرمارکت با آن برخورد می‌کنند.

,

این مربی کونگ‌فو در مورد باشگاه‌داری امروز گفت: امروزه انگیزه‌ها کم شده و کاهش درآمد سبب شده برخی از مربیان با راه‌های دیگر مانند فروش داروی دوپینگ و مکمل‌های مختلف درآمد کسب کنند.

,

وی در رابطه با وضعیت فدراسیون کونگ‌فو اذعان داشت: در گذشته روسای فدراسیون افراد سیاسی بودند و چون در مسائل فنی تخصصی نداشتند، نمی‌توانستند کاری انجام دهند، اما رئیس کنونی فدراسیون از افراد این رشته انتخاب شده به همین دلیل با برنامه‌های مختلف  یکسری از کارهای نشدنی را شدنی کرد به عنوان نمونه در حال گرفتن مجوز برگزاری مسابقات بین المللی هستیم که بیش‌تر کار آن صورت گرفته است.

,

قاسمی با انتقاد از سیستم آموزشی وزرات ورزش و جوانان برای مربیگری گفت: این سیستم آموزشی اشتباه است چرا که تنها به دروس تئوری بدون بحث فنی پسنده می‌شود که نتیجه آن را اکنون در برخی از باشگاه‌ها مشاهده می‌کنید.

,

او همچنین با تاکید بر آموزش فنی مربیان خاطرنشان کرد:باید مربی یک فرد فنی و کاربردی باشد و تمام آموزش‌ها باید محکم و متداوم باشد و نبود چنین سیستمی احساس می‌شود.

,

این استاد دانشگاه ادامه داد: اگر یک سیستم آموزشی متدا.م و به روز باشد تا تمامی آموزش‌ها و مقالات روز دنیا در آن مطرح شود می‌تواند بخش علمی آموزش را پربارتر کند که با تلاش یکی از مخترعین کشور این سیستم در حال شکل‌گیری است.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه