اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

1348 یتیم در استان زنجان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند/واگذاری واحدهای مسکونی به ایتام زنجانی

1348 یتیم در استان زنجان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند/واگذاری واحدهای مسکونی به ایتام زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هم‌زمان باعید سعید فطر هشت واحد مسکونی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان باهم افزایی اعتبارات این نهاد و مساعدت موسسه خیریه مهدی موعود (ع) زنجان واگذار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به اینکه اندیشه و تفکر رسیدگی به نیازمندان در رفتار مردم استان زنجان به‌خوبی جاری است، اظهار کرد: خیران با مشارکت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب اثربخشی خدمات این نهاد در حوزه فقرزدایی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی بابیان اینکه هزار و 348 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت حامیان و مؤسسات خیریه فعال حامی ایتام در استان زنجان خلأهای موجود در این گروه از جامعه هدف کمیته امداد را پرکرده و زمینه آرامش روحی و روانی آن‌ها را فراهم کنیم.

,

صفری در ادامه از همکاری‌های مشترک کمیته امداد استان زنجان و موسسه خیریه مهدی موعود(عج) به‌منظور کمک به ایتام تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: یکی از زمینه‌های همکاری کمیته امداد استان زنجان و موسسه خیریه مهدی موعود(عج) ساخت مسکن برای ایتام تحت حمایت این نهاد است.

,

وی با اشاره به خانه‌دار شدن هشت یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان با همکاری و هم‌افزایی این نهاد و موسسه خیریه مهدی موعود (عج) در سال جاری، خاطرنشان کرد: به‌منظور ساخت مسکن برای8 خانواده بی‌سرپرست دارای یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از209 میلیون تومان از اعتبارات این نهاد و مساعدت موسسه خیریه مهدی موعود (عج) وآورده مددجویان زنجان هزینه شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد: همکاری مشترک کمیته امداد و موسسه خیریه مهدی موعود (عج) زنجان برای خانوارهای بی‌سرپرست و ایتام تحت حمایت در حوزه ساخت مسکن وفرهنگی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه