اخبار داغ

سردار معروفی در آیین افتتاح فاز اول یادمان شهدای وحدت:

هیچ خط کش گذاری برای خدمات رسانی به مردم استان وجود ندارد/سخنان استاد نمای دانشگاه خیانت بود و سپاه بدون مماشت با این فرد برخورد کرد

هیچ خط کش گذاری برای خدمات رسانی به مردم استان وجود ندارد/سخنان استاد نمای دانشگاه خیانت بود و سپاه بدون مماشت با این فرد برخورد کرد
فرمانده سپاه سلمان گفت:در استان سیستان و بلوچستان ذره ای خط کش گذاری برای خدمت رسانی به مردم نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار حسین معروفی در آیین  افتتاح  فاز اول یادمان شهدای وحدت که در منطقه پیشین شهرستان سرباز برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن است که از بدو تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با روحیه جهادی و بی منت در تمام عرصه ها با مسئولیت سنگین نگهداری، حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در همه عرصه ها در کنار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی افزود: امروز یکی از عرصه های مهم فعالیت های سپاه پاسداران در کنار سایر ماموریت های محوله امنیت است که بواسطه رویکرد امنیت پایدار مردمی در همه عرصه هایی که امروز کشور نیازمند آن می باشد سپاه برای مردم عزیز نه با دید وظیفه بلکه با دید رسالت محوری ورود پیدا کرده است.
وی با اشاره به افتتاح 12 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان سرباز ادامه داد: سپاه پاسداران در حوزه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، نظام سلامت، عمرانی و سازندگی و حوزه فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده است در همین خصوص سال گذشته همه مردم استان شاهد یک عملیات بزرگ فرهنگی با عنوان کنگره ملی شهدا در سراسر استان بودند که خوشبختانه رضایت حضرت آقا را نیز در پی داشت.
,
,
, ,
 
,


مولوی جنگی زهی شهید تقریب است
وی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان تنها 17 شهیده زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است در این بین کوچکترین شهید انقلاب اسلامی به نام سبیل اخلاقی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و اینها زیبایی های این استان است که فیلم و کتاب این شهید بزرگوار نیز ساخته شده است. شهید مولوی جنگی زهی از شهدای تقریب استان است که دارای فکری بلند بود و به زیبایی وهابیت و اهل سنت را تمیز داد و خودش قربانی تفکر وهابیت شد.

مردم بلوچستان در غیرت و ناموس پرستی سرآمد هستند
سردار معروفی تصریح کرد: مردم بلوچستان در ادوار تاریخ ثابت کردند مردمی با غیرت و ناموس پرست هستند و خاک را مادر خود می دانند و اجازه تعدی به هیچ کس را  نمی دهند آنها در گذشته در گشت، میرجاوه و نصرت آباد حماسه آفریدند و این سابقه ای بزرگ و با افتخار از مردم این سرزمین است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان استعداد منحصر به فرد مردم بلوچ، ناموس پرستی، خونگرمی، توجه جدی به ملیت ایرانی بودن را از ویژگی های برجسته این خطه دانستند و فرمودند "من زمانی که در بلوچستان توقفی کوتاه داشتم در آنجا سفارش کردم اگه من در این زمان از دنیا رفتم من را در ایرانشهر دفن کنین و رفتم و در قبرستان جایی برای خود  انتخاب کردم" که این اوج ارادت رهبر انقلاب  به مردم بلوچ است و این ارادت بر اساس پایه های دین و اعتقادات است.
وی تاکید کرد: امروز ما شاهد زیبایی های زیادی در حوزه سیستان و بلوچستان هستیم علی رغم مشکلات زیادی که در حوزه معیشت و اقتصاد و جغرافیا و بی تدبیری های آن سوی مرز ها داریم؛ مردم ما مردمی خدا جوی و مومن و انقلابی و استثنایی و وفادار به خاک و ناموسشان و انقلاب و ارزشهایشان هستند.
,
,
, مولوی جنگی زهی شهید تقریب است,
,
,
, مردم بلوچستان در غیرت و ناموس پرستی سرآمد هستند,
,
,
,
, ,
 
,


هیچ خط کش گذاری برای خدمات رسانی به مردم سیستان و بلوچستان وجود ندارد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ما در استان سیستان و بلوچستان ذره ای خط کش گذاری برای خدمت رسانی به مردم عزیزمان نداریم .
وی به برپایی بیمارستان صحرایی در سال گذشته در منطقه مورتان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه در این منطقه شیعه نداریم، پزشکان شیعه علاقه مند به خدمت رسانی از کرمانشاه و یزد و مازندران و ... به استان سیستان و بلوچستان آمدند و بیش از 28 هزار عمل جراحی انجام شد و افتخاری بالاتر از این برای ما نیست  که در همان منطقه در حوزه جاده و عمران، مدرسه، خانه محروم و برق و آب بدون هیچ دستور و ابلاغی بلکه بر حسب رسالت خدمات رسانی انجام داده ایم.
سردار معروفی اذعان داشت: همه مردم باید مواظب باشند ما امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت و هوشیاری و رصد کردن دشمن هستیم چون هدفگذاری دشمن راهبردی برای سی، چهل و پنجاه سال آینده است  و به دنبال انشقاق قومی ومذهبی در بین ماست.

اگر شیعه و یا سنی در حلقومش ندای تفرقه باشد مسلمان نیست
سردار معروفی اظهار داشت: یک انسان احمق به عنوان استاد نمای دانشگاه آن خیانت را نسبت به اهل سنت انجام داد و نماز مقدس اهل سنت را به سخره گرفت لذا سپاه پای کار آمد و  فرد هتاک دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه فرد هتاک به مقدسات اهل سنت را نمیتوان شیعه شمرد ادامه داد: او مزدور انگلیس است؛ امروز هر کس در حلقومش ندای تفرقه باشد مسلمان نیست چه شیعه باشد و چه سنی.
وی در پایان شهدا را محور وحدت دانست و گفت: شهید شوشتری جهاد مقدس خود را سیستان و بلوچستان می دانست و در پایان عمر خدمتی خود با افتخار در کنار مردم سیستان و بلوچستان قرار گرفت و گفت امنیت را به مردم منطقه بسپارید چرا که ما به مردم اعتماد داریم و آنها نیز به ما اعتماد دارند و این نماد وحدت است و باید تاریخ بعد از ما گواه باشد که چه انسانهایی مظلومانه در این مقتل که تبدیل به معراج شد جان دادند ما اینجا را به راهیان نور تبدیل می کنیم تا معراج شهدای ما تقدس خود را حفظ کند.

انتهای پیام//
,
,
, هیچ خط کش گذاری برای خدمات رسانی به مردم سیستان و بلوچستان وجود ندارد,
,
,
,
,
, اگر شیعه و یا سنی در حلقومش ندای تفرقه باشد مسلمان نیست,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه