اخبار داغ

"لابیرنت" کلید خورد

"لابیرنت" کلید خورد
فیلم سینمایی «لابیرنت» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی پس از پایان یافتن پیش تولید، وارد مرحله فیلمبرداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «لابیرنت» اولین ساخته بلند سینمایی امیرحسین ترابی است که با فیلمبرداری اشکان اشکانی در روزهای اخیر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدی‌کار، علیرضا ثانی‌فر و پژمان جمشیدی بازیگران «لابیرنت» هستند که فیلمنامه آن به قلم طلا معتضدی نگاشته شده است.  

,

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» در آغاز راه است و تلاش گروه تولید این اثر سینمایی این است که فیلم را برای اولین نمایش به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

, فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» در آغاز راه است و تلاش گروه تولید این اثر سینمایی این است که فیلم را برای اولین نمایش به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانند, فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» در آغاز راه است و تلاش گروه تولید این اثر سینمایی این است که فیلم را برای اولین نمایش به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برسانند, ., .,

سایر عوامل فیلم عبارتند از : مشاور کارگردان: مازیار میری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: داریوش صادقپور، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ندا نصر، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، مدیر تدارکات و جانشین‌تولید: امیر یمینی، عکاس: آرزو اتحاد، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مشاور‌رسانه‌ای: سعیده الله‌دادی، جانشین تهیه‌کننده: سید‌احمد سیدپایداری، مجری‌طرح و مدیرتولید: حسین اکبری.

,

 تولید موسسه فرهنگی- هنری اکسیژن ایرانیان نوین کیش، محصول کانون ایران نوین.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه