اخبار داغ

۱۳ کشاورز و تولید کننده میاندوآبی، نمونه شدند

۱۳ کشاورز و تولید کننده میاندوآبی، نمونه شدند
معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت:شهرستان میاندوآب با 13 نفر نمونه استانی و ملی در بخش کشاورزی،  بعد از ارومیه بیشترین تعداد تولید کنندگان برتر استانی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اعلام این خبر گفت: شهرستان میاندوآب با 13 نفر نمونه استانی و ملی در بخش کشاورزی،  بعد از ارومیه بیشترین تعداد تولید کنندگان برتر استانی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: این کشاورزان و تولید کنندگان در بخش های مختلف به عنوان نمونه استانی انتخاب شده و  یک نفر نیز به عنوان تولید کننده ملی انتخاب شده است.

,

وی با تاکید بر استفاده از روش های نوین و الگوگیری از روش های تولیدکنندگان برتر، افزود: ارائه توانمندی ها و الگوسازی در بخش کشاورزی با هدف پیروی سایر بهره برداران و نیز استفاده از روش های موفقیت کشاورزان برتر از جمله اهداف شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر هست.

,

دیانتی با بیان اهمیت بخش کشاورزی در میاندوآب، تصریح کرد: حدود 26 هزار بهره بردار در میاندوآب وجود دارد که جمعیتی در حدود 140هزار نفر را شامل می شود.

,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب هم چنین با اشاره به طرح های افتتاحی در هفته جهاد کشاورزی گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 11 طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 631میلیون ریال در میاندوآب افتتاح شدند.

,

وی افزود:  با افتتاح این طرح ها برای 17نفر به صورت مستقیم و 28نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

,

دیانتی اظهار کرد: شهرستان میاندوآب دارای 82  هزار هکتار اراضی کشاورزی شامل 52 هزار هکتار آبی و 30 هزار هکتار اراضی دیم بوده و بیش از 50 نوع محصول زراعی و باغی در این شهرستان تولید می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه