اخبار داغ

پشت ۳۱ مفسد اقتصادی چه کسانی هستند؟

پشت ۳۱ مفسد اقتصادی چه کسانی هستند؟
کسانی که باید بازار را کنترل و مدیریت کنند، سکوت کرده‌اند! اما دلیل سکوت آن‌ها جای بحث دارد. آیا سکوت کرده‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند؟ و مردم را عصبانی کنند و به خیابان‌ها بیاورند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پشت پرده مفسدان اقتصادی، مسئولین نظام هستند و مسئولان نظام ۳۱ مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند. مگر یک فرد بی‌مسئولیت می‌تواند جزو سران مفاسد اقتصادی باشد و بانک‌ها را غارت کند؟ این افراد با مسئولین نظام ارتباط دارند که می‌توانند بانک‌ها را غارت کنند.

«31 مفسد اقتصادی در غارت بانک‌ها نقش اصلی دارند»؛ این خبری بود که امیرخجسته پیش از این به اعتمادآنلاین داده و اعلام کرده بود که در صورت رسیدگی نکردن سران قوا به این موضوع اسامی مفسدان را منتشر می‌کند. به گفته رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری این افراد در اکثر فسادها حضور دارند و بانک ها را غارت کرده‌اند. حالا اما خجسته می‌گوید که این افراد در ارتباط با مسئولان نظام هستند؛ مسئولانی که به گفته او 31 مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند.

نماینده همدان که مدت‌ها است ریاست فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس را بر عهده دراد با انتقاد از افزایش قیمت خودرو این افزایش قیمت خودرو را مدیریت‌شده و هماهنگ می‌داند و می‌گوید این افراد فشار مضاعفی را به مردم وارد کرده‌اند.

از او درباره سرنوشت پرونده بنیاد شهید هم پرسیدیم و او با انتقاد از به نتیجه رسیدن این پرونده، تأخیر 20 ماهه در رسیدگی به این پرونده را اصلاً قابل‌قبول نمی‌داند و می‌گوید جعفر دولت‌آبادی باید هرچه زودتر این پرونده 30 هزار برگه‌ای را تعیین تکلیف کند.

دست‌هایی پنهانی در پشت پرده بازار خودرو است
خجسته با بیان اینکه دست‌هایی پنهانی در پشت پرده بازار خودرو است که آن را مدیریت می‌کند، گفت: افزایش بی‌رویه قیمت خودرو باعث آسیب جدی به مردم شده است. البته شاهد افزایش قیمت اقلام، اجناس و خوراکی‌ها نیز هستیم. کسی جز تیم اقتصادی دولت دلار را رها کرده است؟ افزایش نرخ دلار و ارز به دلیل ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت و عدم نظارت مجلس و 20 دستگاه نظارتی است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مجلس چرا اقدامی برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و خودرو و کالاها انجام نمی‌دهد؟ مجلس باید با خاصیت و قدرتمند ورود کند و جلوی این اقدامات را بگیرد. استخوان‌های مردم زیر بار فشارهای اقتصادی خورد شده است و همه‌چیز رهاشده و هیچ‌کس مدیریت نمی‌کند.

مسئولین در قبال گرانی خودرو و ارز سکوت کرده اند تا مردم به خیابان‌ها بیایند؟
خجسته با انتقاد از سکوت مسئولین در قبال افزایش قیمت خودرو و ارز، گفت: کسانیکه باید بازار را کنترل و مدیریت کنند، سکوت کرده‌اند! اما دلیل سکوت آن‌ها جای بحث دارد. آیا سکوت کرده‌اند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند؟ و مردم را عصبانی کنند و به خیابان‌ها بیاورند؟

در کشور با آمریکای داخلی مواجه هستیم
خجسته گفت: ما در کشور با آمریکای داخلی مواجه هستیم و آن‌ها به دنبال گرانی قیمت‌ها و عصبانی کردن مردم هستند. آمریکای داخلی می‌خواهد به طروق مختلف نارضایتی در میان مردم ایجاد کند. آمریکای داخلی از امریکای خارجی بدتر است. آمریکای داخلی یعنی مسئولینی که بی‌تفاوت و بی‌مسئولیت هستند و وظایفشان را به‌موقع انجام نمی‌دهند.

این نماینده مجلس گفت: طریقه کشورداری و مملکت‌داری این‌گونه نیست و ما از سه قوه مخصوصاً قوه مجریه، تیم اقتصادی دولت و مجلس ناراضی هستیم. چرا مسئولان جلوی گرانی را نمی‌گیرند و مردم می‌گویند اگر بی‌عرضه هستید کنار بکشید. متأسفانه یک حس بی‌تفاوتی در میان مسئولین ایجادشده که مردم را به‌شدت عصبانی کرده است.

بی تفاوتی مسئولین به گرانی‌ها، یک خطر جدی است
خجسته تأکید کرد: اگر روند گرانی و بی‌تفاوتی مسئولین ادامه پیدا کند یک خطر جدی است که قطعاً آسیب آن از آمریکا بیشتر خواهد بود. هیچ‌کدام از مسئولان تخصصی و کشوری جوابگو نیستند و همه در حد حرف اقدام می‌کنند و هیچ‌کس کنترلی بر بازار ندارد. ارزش پول ملی ما نصف شده است و حقوق 2 میلیونی ارزش 1 میلیون تومان را دارد. همه‌چیز برهم ریخته است و یک نفر باید به داد کشور برسد.

وی ادامه داد: ما در مسئولین قاطعیت نمی‌بینیم درحالی‌که مردم تشنه قاطعیت هستند. مسئولین تعمداً کاری که آمریکا انجام می‌دهد؛ را انجام می‌دهند. آمریکا به دنبال نارضایتی مردم است و مسئولین نیز با اقداماتشان همین کار را انجام می‌دهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص اینکه دست‌های پشت پرده گرانی‌ها چه کسانی هستند؟ گفت: نام 31 مفسد اقتصادی که در پشت پرده این اقدامات هستند را به سران سه قوه دادم اما گفتند شما این اسامی را منتشر نکنید.

پشت پرده 31 مفسداقتصادی مسئولین نظام هستند
خجسته در پاسخ به این سؤال که آیا اسامی مسئولین دولتی نیز درمیان این افراد هستند، تأکید کرد: مگر می‌شود مسئولین دولتی نباشند؟ مسئولین در این میان دست دارند که این افراد رشد می‌کنند. پشت پرده این افراد-مفسدان اقتصادی- مسئولین نظام هستند. مسئولین نظام 31 مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند. مگر یک فرد بی‌مسئولیت می‌تواند جزو سران مفاسد اقتصادی باشد و بانک‌ها را غارت کند؟ این افراد با مسئولین نظام ارتباط دارند که می‌توانند بانک‌ها را غارت می‌کنند. وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و رئیس‌کل بانک مرکزی چه‌کار می‌کنند؟

او تأکید کرد: در عرض 5 یا 6 ماه سال گذشته 10 میلیارد دلار ال سی باز کردیم درحالی‌که در 1 ماه تا 45 روز سال جاری 15 میلیارد دلار ال سی بازکرده‌ایم. ال سی که با دلار آن کار می‌کنند و واردات سوری است و در این مدت وارداتی انجام‌نشده است. اما پول‌ها را پشت پرده می‌گیرند و با آن کار می‌کنند. این افراد چه کسانی هستند. آیا افراد عادی هستند؟ قطعاً این افراد کسانی هستند که دستشان در کار است و ما همه این افراد را می‌شناسیم.

این نماینده مجلس گفت: خانه و کشور ما را غارت می‌کنند و کسی جلوی غارت را نمی‌گیرد. وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت یا دلار را باید 4200 نگه‌دارند و یا نمی‌خواهند و به نحو دیگری مدیریت می‌کنند. مسئولین ذی‌ربط مدیریت را به بازار داده‌اند و از طریق صرافی‌ها و قاچاق کشور را به این شکل درآورده‌اند. تیم اقتصادی دولت هر طور که می‌خواهند بازار ارز را مدیریت می‌کنند و تمام قیمت‌ها با توجه به افزایش قیمت دلار افزایش می‌یابد.

خجسته ادامه داد: مردم تا کی تحمل کنند؟ چرا مسئولین احساس مسئولیت نمی‌کنند؟ من معتقدم خطر آمریکای داخلی از آمریکا خارجی بیشتر است و آمریکای داخلی در حال آسیب به مردم است که این اتفاقات خطرناک است.

انتقاد از تاخیر در رسیدگی به پرونده بنیاد شهید
او در خصوص آخرین وضعیت پرونده بنیاد شهید، تأکید کرد: مدارک را جمع کردیم و به دادگاه داده‌ایم و از دادگاه جواب می‌خواهیم. پرونده بنیاد شهید و بانک دی 20 ماه است که در دادگاه است و آقای دولت‌آبادی آن را مدیریت می‌کند. آقای علی لاریجانی در این خصوص صحبت کرده‌اند که این پرونده تعیین تکلیف شود و قول داده‌اند که در اسرع وقت پرونده بنیاد شهید تعیین تکلیف شود. اما تأخیر 20 ماهه در رسیدگی به این پرونده اصلاً قابل‌قبول نیست.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: از آقای دولت‌آبادی می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر به این پرونده ورود پیدا کنند. تخلف بانک دی 5 هزار میلیارد است و 36 مورد در بنیاد شهید است. چرا حرفی نمی‌زنند و آقای دولت‌آبادی این پرونده را نگه‌داشته است؟ ما کارمان را انجام داده‌ایم و منتظر هستیم که جواب بدهند. مستندات این پرونده متقن است و هر جا که شک دارند بگویند تا مدارک را ارائه دهیم. پرونده بنیاد شهید 30 هزار برگه سند دارد.

منبع: اعتماد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
, دست‌هایی پنهانی در پشت پرده بازار خودرو است, دست‌هایی پنهانی در پشت پرده بازار خودرو است,
,
,
,
,
, مسئولین در قبال گرانی خودرو و ارز سکوت کرده اند تا مردم به خیابان‌ها بیایند؟, مسئولین در قبال گرانی خودرو و ارز سکوت کرده اند تا مردم به خیابان‌ها بیایند؟,
,
,
, در کشور با آمریکای داخلی مواجه هستیم, در کشور با آمریکای داخلی مواجه هستیم,
,
,
,
,
, بی تفاوتی مسئولین به گرانی‌ها، یک خطر جدی است, بی تفاوتی مسئولین به گرانی‌ها، یک خطر جدی است,
,
,
,
,
,
,
, پشت پرده 31 مفسداقتصادی مسئولین نظام هستند, پشت پرده 31 مفسداقتصادی مسئولین نظام هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتقاد از تاخیر در رسیدگی به پرونده بنیاد شهید, انتقاد از تاخیر در رسیدگی به پرونده بنیاد شهید,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه