اخبار داغ

این اصلاح طلبان ستون پنجم دشمن هستند

این اصلاح طلبان ستون پنجم دشمن هستند
عضو جامعه مدرسین با اشاره به اقدام برخی از اصلاح‌طلبان و گرا دادن به دشمن گفت: باید به عنوان ستون پنجم با این افراد برخورد شود؛ چراکه وقتی ترامپ و آمریکا نتوانستند علیه کشور ما غلطی کنند، عوامل خودباخته خود را به میدان آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با نوشتن نامه‌ای که خطاب آن به مسئولان عالی‌رتبه نظام است خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و ترامپ شدند.

ابوالفضل بازرگان برادرزاده رئیس دولت موقت، کدیور اصلاح‌طلب اپوزیسیون و نماینده مجلس ششم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، عیسی سحرخیز محکوم امنیتی، احمد منتظری فرزند مرحوم منتظری و رضا علیجانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب پناهنده به فرانسه امضا کنندگان این نامه هستند.

بر همین اساس آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به نامه برخی اصلاح‌طلبان برای مذاکره بی‌ قیدوشرط با آمریکا اظهار داشت: ما دو نوع اصلاح‌طلبی داریم؛ اصلاح‌طلب آمریکایی که به دنبال به تاراج بردن استقلال، آزادی و شرف ملی است و از این رو دچار خودباختگی در مقابل دشمن است.

آیت‌الله با بیان اینکه تسلیم در مقابل دشمن مساوی با عقب‌ماندگی خواهد بود، افزود: اصلاح‌طلبی اسلامی نوع دیگر از اصلاحات است که در آن مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و توجه به شرف ملی در اولویت قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از دل مقاومت پیشرفت به دست می‌آید، یادآور شد: فصل مشترک پیروزی در انتخابات لبنان و عراق، استکبارستیزی آن‌ها بود.

وی با اشاره به اقدام برخی از اصلاح‌طلبان و گرا دادن به دشمن خاطرنشان کرد: باید به عنوان ستون پنجم با این افراد برخورد شود؛ چراکه وقتی ترامپ و آمریکا نتوانستند علیه کشور ما غلطی کنند، عوامل خودباخته خود را به میدان آوردند.

منبع:فارس

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه