اخبار داغ

شهردار زنجان:

عملیات اجرایی پل گلشهر جلو‌تر از برنامه زمانبندی است/ تامین امنیت شهروندان از اهداف مهم احداث پروژه بازار خودرو در زنجان است

عملیات اجرایی پل گلشهر جلو‌تر از برنامه زمانبندی است/ تامین امنیت شهروندان از اهداف مهم احداث پروژه بازار خودرو در زنجان است
شهردار زنجان با اشاره به بهره برداری از مرکز خرید و فروش خودرو گفت: تامین امنیت شهروندان و ساماندهی نمایشگاه های خودرو از اهداف مهم احداث پروژه بازار خودرو در زنجان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح اله معصومی امروز در آیین و بهره برداری از مرکز خرید و فروش خودرو و پارکینگ ماشین آلات سنگین با اشاره به اجرای پروژه پل گلشهر اظهار کرد: در حال حاضر در برنامه زمانبدی پروژه پل گلشهر جلوتر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه قولی که دادیم هر دو هفته ای یک افتتاح داشته باشیم تصریح کرد: همچنین مقرر شده هر دو هفته نیز یک کلنگ زنی در سطح استان داشته باشیم.

,

شهردار زنجان با اشاره به اجرای پروژه بازار خودرو در زنجان عنوان کرد: امروز یک پروژه ای را افتتاح می کنیم که به لحاظ بار مالی و بعد فیزیکی خیلی پروژه بزرگی مثل پروژه گلشهر محسوب نمی‌شود.

,

وی افزود: این پروژه یک تاثیر معنوی بر روی شهر می گذارد و باید بپذیریم در زندگی امروز ما خودرو نقش تاثیر گذاری دارد.

,

شهردار زنجان عنوان کرد: باید قبول کنیم که خودرو وسیله ای است که در زندگی ما نقش مهمی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه مردم در هسته‌های مرکزی شهر که نیاز به آرامش و آسایش بیشتری دارند و باید تا میتوانیم حضور خودرو را محدود بکنیم عنوان کرد: یک سری از خیابانها در سیطره نمایشگاه‌های خودرو قرار دارند که متاسفانه آسایش و آرامش را از مردم آن محلات سلب کردند.

,

معصومی بیان کرد: یکی از مهمترین خدماتی که شهرداری ملزم به توجه آن در حوزه خدمات شهری بوده ساماندهی مشاغل شهری است.

,

وی با اشاره به اینکه بخشی از اشتغال شهر با فعالیت دستفروشان تامین می‌شود بیان کرد: این موضوع دلیل نمی‌شود که مزاحمت برای خانواده و تردد کنند‌ها ایجاد شود.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری برای ساماندهی دستفروشان نیز اقداماتی را انجام می‌دهد افزود: به زودی در این حوزه با هماهنگی‌های فرمانده نیروی انتظامی و دادستانی یک حرکتی در سطح زنجان انجام خواهیم داد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بازار خودرو در زنجان به بهره برداری می رسد عنوان کرد: هدف ما این است که همه داد و ستدهایی که در سطح شهر انجام می‌شود در افق آینده در این مکان انجام شود.

,

معصومی افزود: این بازار با حضور کارشناسان و به صورت کامل ساماندهی شده است.

,

وی با بیان اینکه بخشی از بازار خودرو نیز برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو داخل شهر در نظر گرفته شده است.بیان کرد: در یک فاز نیز خدمات خودرویی مثل کارواش و تعمیرات غیره نیز در نظر گرفته شده است.

,

شهردار زنجان عنوان کرد: یک سامانه‌ای نیز در نظر گرفته شده که شهروندان نیاز خودرویی خود را در این سامانده ثبت و درخواست می‌کند.

,

وی با اشاره به افتتاح پارکینگ ماشین آلات سنگین در زنجان نیز افزود: ماشین آلات سنگین نیز در برخی از نقاط شهری پارک می شد که این اقدام چهره نامناسبی برای شهر ایجاد می‌کرد که برای حل این مشکل چند از شهر پارکینگ ماشین آلات سنگین ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه