اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان:

حوزه مدیریتی یکی از دوران بسیار سخت است

حوزه  مدیریتی یکی از دوران بسیار سخت است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت : هر چه حوزه مدیریتی فرد سخت تر باشد مطمئنا امتحان ها سخت تر خواهد بود و اداره اوقاف یکی از دوران سخت است و کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند لحظه به لحظه در تصمیمات خود مورد آزمایشات الهی قرار می گیرند و به همان نسبت اجر آنها در نزد خداوند بزرگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین بختیار علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ‌کرمان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل او قاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: هر انسانی در مراحل زندگی خود مورد آزمایش الهی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,


وی گفت: خداوند همچنین هر کسی را که در میدان و صحنه عمل قرار می گیرد نیز مورد آزمایش قرار می دهد.

,
,


علیدادی سلیمانی ، یکی از دوران بسیار سخت را حوزه مدیریت عنوان کرد و ابراز داشت: هر چه حوزه مدیریتی فرد سخت تر باشد مطمئنا امتحان ها سخت تر خواهد بود و اداره اوقاف یکی از دوران سخت است و کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند لحظه به لحظه در تصمیمات خود مورد آزمایشات الهی قرار می گیرند و به همان نسبت اجر آنها در نزد خداوند بزرگ است.

,
,


وی تصریح کرد: هر انسانی در دوران مدیریت دچار مسائل فراوانی می شود که بخشی از آن مثبت و برخی دارای نواقص و معایب است و عاقلانه آن است که معدلی مورد سنجش قرار گیرد.

,
,


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان بیان داشت: همیشه در روزهای مسئولیت یک آغاز و پایانی وجود دارد، لذا همیشه هر تکریمی قبل از آن معارفه ای وجود خواهد داشت.

,
,


علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: ۱۲ سال مدیریت حجت الاسلام والمسلمین قاسمی زاده به عنوان یک ارزش ماندگار در تاریخ اوقاف کرمان خواهد بود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه