اخبار داغ

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان:

سازمان اوقاف یک سازمان ولایت محور است

سازمان اوقاف یک سازمان ولایت محور است
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان ، سازمان اوقاف را ولایت محور بر شمرد و گفت: منویات مقام معظم رهبری در راس سازمان قرار دارد و هیچگونه تخلفی در آن صورت نمی گیرد و از قبل نیات واقفین به مردم جامعه خدمات داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف استان کرمان با قدردانی از زحمات ارزشمند مدیرکل سابق اظهار داشت: بیش از ۲۰ سال سابقه کار از بایگانی تا مدیریت در اوقاف را دارم ، سختی کار را حس و لمس کرده ام.
وی با تاکید بر اینکه سازمان اوقاف یک سازمان برنامه محور است، گفت: ۱۷۸ برنامه و شناسه متناسب با موقوفات و بقاع در سازمان اوقاف ثبت و ظبط شده است.
مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: سازمان اوقاف سامانه محور است و از جای جای نقاط کشور کنترل و تمامی مطالب رصد و شفاف سازی می شود.
تدینی سازمان اوقاف را ولایت محور برشمرد و بیان داشت: منویات مقام معظم رهبری در راس سازمان قرار دارد و هیچگونه تخلفی در آن صورت نمی گیرد و از قبل نیات واقفین به مردم جامعه خدمات داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه