اخبار داغ

برخورد کامیون با پل زیرگذرقائم(عج) شهریار + تصویر

برخورد کامیون با پل زیرگذرقائم(عج) شهریار + تصویر
برخورد کامیون با پل زیر گذر قائم(عج) شهریار، خسارت مالی بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، برخورد یک دستگاه تریلر با پل زیرگذر قائم(عج) شهریار منجر به سقوط بار تریلر و خسارات مالی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار در این رابطه به خبرنگار راه مبین گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار، برخورد یک دستگاه تریلر حامل بار با پل زیرگذر قائم(عج) شهریار گزارش شد.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار ادامه داد: با اعلام این گزارش آتش نشانان ایستگاه ۴۰۱ شهریار بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند.

,

کریمی گفت: متاسفانه به دلیل عدم دقت لازم از سوی راننده تریلر به منظور محاسبه ارتفاع مجاز بار ، این کامیون هنگام عبور از زیر گذر با آن برخورد کرده است.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع ماموران آتش نشانی در محل حادثه، این محور که به دلیل برخورد تریلر با زیر گذر قائم مسدود شده بود، فورا بازگشایی شد.

,

کریمی در پایان گفت: علت وقوع بسیاری از تصادفات جاده ای، سهل انگاری و بی احتیاطی رانندگان است لذا از این عزیزان درخواست داریم ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث کاهش بروز چنین حوادثی شوند.

,

تصادف

, تصادف , تصادف ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه