اخبار داغ

آیت الله نجفی:

توجه به ایتام بسیج مردمی بر همه واجب است

توجه به ایتام بسیج مردمی بر همه واجب است
آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف تأکید کردند که همه عراقی ها باید بدانند که توجه و اهتمام به ایتام بسیج مردمی و برآورده کردن نیازهای آنان واجب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله العظمی شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف به مناسبت عید سعید فطر با جمعی از زائران بارگاه ملکوتی امیرمومنان علی(ع) دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان در این دیدار بر لزوم توجه به ایتام و فقرا تأکید کرده و گفتند: همگان باید توجه ویژه ای به ایتام و فقرا داشته باشند و از هیچ تلاشی درصدد فراهم کردن زمینه های زندگی با کرامت برای آنان دریغ نکنند.

,

این مرجع تقلید افزودند: همه عراقی ها باید بدانند که توجه و اهتمام به ایتام بسیج مردمی و برآورده کردن نیازهای آنان واجب است.

,

به گزارش ابنا، آیت الله نجفی همچنین در دیدار جمعی از مسئولان دولت عراق و همچنین مسئولان استان نجف اشرف تصریح کردند: وحدت صف و کلمه برای مقابله با تهدیدها و توطئه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

,

ایشان اظهار داشتند: دشمنان به وسیله این تهدیدها و توطئه ها درصدد شکاف میان ملت و ورود این کشور به سرنوشت تاریک و نامعلومی هستند.

,

این مرجع تقلید ادامه دادند: مسئولان موظف هستند نسبت به فقرا دغدغه داشته باشند و وضع معیشتی آنان را به گونه ای بهبود بخشند که بتوانند زندگی کریمانه ای داشته باشند.

,

آیت الله نجفی تأکید کردند که مسئولان باید با فساد اداری و مالی مبارزه کرده و این پدیده را ریشه کن سازند و دولتی تشکیل دهند که مورد احترام و رضایت همه مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه