اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

توقعات اقتصادی مردم را چه کسی بالا برد؛ رسانه ها یا رئیس جمهور؟/ اظهارات روحانی صدای حامیان سرسخت دولت را هم درآورد+ عکس

توقعات اقتصادی مردم را چه کسی بالا برد؛ رسانه ها یا رئیس جمهور؟/ اظهارات روحانی صدای حامیان سرسخت دولت را هم درآورد+ عکس
در حالی که روحانی دو دوسال گذشته بارها نسبت به رسانه های منتقد خود اعتراض کرده بود، امروز شاهد هستیم رسانه های زنجیره ای که سال ها از بودجه دولتی ارتزاق کرده اند طاقات خود را از دست داده و به انتقاد از روحانی برخاسته اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روز های گذشته حسن روحانی در مراسم افطاری اصحاب رسانه با بیان اینکه ما مشکل اقتصادی نداریم بلکه مشکل جنگ روانی داریم از رسانه‌ها خواست تا توقعات اقتصادی مردم را بالا نبرند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که تنها توقع مردم از دولت کنترل وضعیت بازار و مدیریت اوضاع نابه سامانی است که تصمیمات یک شبه خود دولت مسبب آنها بود.

,

رسانه های دولتی که تا کنون به حمایت از دولت بلند شده بودند، مدتی است که ساز مخالفت با دولت کوک کرده اند و گهگاهی تیر انتقادات خود را به سوی دولت روانه می کنند تا شاید کمی از بار گناهشان که سال ها برای دولت تبلیغ کرده اند کم شود.

,

در همین راستا رسانه های زنجیره ای و اصلاح طلب نسبت به این خواسته روحانی واکنش نشان داده و هر کدام طی مصاحبه و گزارش هایی مدعی شدند که عامل بالا بردن توقعات مردم دولت و عملکرد آن است نه رسانه ها!

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

عباس عبدی هم به عنوان یک فعال اصلاح طلب هم در مطلبی عنوان کرد که از آنجایی که رسانه ها تذکرات لازم را به مسئولان دادند که برجام توقع مردم را بالا برده است نباید اکنون مسئولیت این اتفاق متوجه رسانه ها باشد.

,

رحمانیان مدیر مسئول شرق هم در مصاحبه ای با ایسنا گفته بود: ما اصحاب رسانه از خودمان چیزی را تولید نمی‌کنیم. ما در حقیقت توزیع‌کننده آگاهی، اطلاعات و معرفتی هستیم که دیگران ـ اعم از دولتی‌ها، نخبگان و سایر دستگاه‌ها ـ تولید می‌کنند و در واقع تولید دیگران را توزیع می‌کنیم.

,

تیغ انتقاد روحانی از رسانه ها در مراسم افطاری تا حدی برنده بود که صدای اعتراض رسانه های زنجیره ای هم در آمده و چند روزی است در مصاحبه و گزارش های مختلف به انتقاد از این اظهارات روحانی می پردازند.

,

شهریور ماه دو سال پیش بود که روحانی در جمعی اظهار کرده بود عده ای با استفاده از پول بیت المال به امید مردم لطمه می زنند وی مشخصاً رسانه های منتقد خود را هدف گرفته و عنوان کرده بود که برخی رسانه ها است که از بیت المال ارتزاق می کنند و تحلیل های غیرمستندی را برای تزریق ناامیدی در جامعه ارایه می دهند.

,

با گذشت دو سال از این اظهارات باید از روحانی پرسید چرا در پاسخ به رسانه های منتقد خود که طی سال های گذشته بیشترین یارانه را از وزارت ارشاد دریافت کرده اند سکوت کرده و با آنها برخورد های قبلی که با رسانه های اصولگرا را داشت نمی کند؟

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه