اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

طولانی شدن پروژه‌های شهری اراک زیبنده سیمای آن نیست

طولانی شدن پروژه‌های شهری اراک زیبنده سیمای آن نیست
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: طولانی شدن و نیمه کاره ماندن عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های شهر اراک مناسب سیمای این شهر نبوده و می‌طلبد که در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فتح الله حقیقی، معاون سیاسی استاندار مرکزی عصر روز دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اراک بر ضرورت توجه به مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: کوتاهی درخصوص مسائل اجتماعی باعث می شود تا آسیب‌های فراوانی به جامعه وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حقیقی با تاکید بر اینکه بایستی به مسایل اجتماعی در جایگاه اجتماعی توجه شود، اظهار کرد: در این صورت می توان شاهد کاهش آسیب های این بخش بود.

,

وی با بیان اینکه مردم از گفتار درمانی و وعده‌های بیهوده و تکریم های شعاری خسته شده اند، ادامه داد: بایستی با اقدامات اجرایی به مردم امید و نشاط بیشتری بخشید.

,

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه اِلمان ورودی شهر اراک معرف تاریخ و ظرفیت‌های این شهرستان نیست، افزود: اراک باتوجه به موقعیت جغرافیایی خود و قرارگرفتن در محور تردد چند استان نیازمند این است که المان‌ها و میدان‌های ورودی‌های آن معرف هویت تاریخی این شهر باشد.

,

حقیقی با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره و پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها زمان‌بر شده است، خاطرنشان کرد: طولانی شدن و نیمه کاره ماندن عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌ها شهر اراک مناسب سیمای این شهر نبوده و می‌طلبد که در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه