اخبار داغ

امارات: عملیات در الحدیده ادامه می‌یابد

امارات: عملیات در الحدیده ادامه می‌یابد
وزیر مشاور در امور خارجه امارات امروز تأکید کرد که عملیات ائتلاف سعودی-اماراتی برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن ادامه خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «أنور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در دبی مدعی شد که عملیات ائتلاف سعودی-اماراتی در الحدیده تا زمان عقب‌نشینی بی‌قید و شرط جنبش انصارالله از این منطقه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرقاش گفت که ائتلاف سعودی-اماراتی در حال کمک به فرستاده سازمان ملل در یمن برای متقاعد کردن جنبش أنصارالله برای عقب‌نشینی بی‌قید و شرط از الحدیده است.

,

وی در عین حال ادعا کرد که «اگر حوثی‌ها به عقب‌نشینی متقاعد نشدند ما برای تحقق اهداف خود مصمم هستیم.»

,

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، این مقام اماراتی مدعی شد که جنبش انصارالله یمن پول‌های زیادی را از الحدیده عاید خود می‌کند و به همین دلیل حاضر به ترک این منطقه نیست.

,

نیروهای وابسته به رئیس‌جمهور مستعفی یمن با حمایت ائتلاف سعودی-اماراتی چهارشنبه گذشته در ادامه عملیات موسوم به «پیروزی طلایی» جهت اشغال فرودگاه الحدیده و بنادر آن، تلاش جدیدی را آغاز کردند که البته شکست سختی خورده و بخشی از نیروهای ائتلاف در سه منطقه در حلقه محاصره قرار گرفته‌اند.

,

در همین رابطه شبکه المیادین به نقل از برخی منابع میدانی گزارش داد که «تلاش دشمن برای رسیدن به فرودگاه الحدیده (و ورود و تسلط بر آن) شکست خورده و آنچه در رسانه‌هایشان تبلیغ می‌کنند، دروغ است».

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه