اخبار داغ

تلاش ترامپ برای سوء استفاده از اختلافات داخلی در آلمان

تلاش ترامپ برای سوء استفاده از اختلافات داخلی در آلمان
ترامپ در تلاش برای سوء استفاده از اختلافات داخلی در آلمان پیرامون موضوع پناهجویان اعلام کرد: مردم آلمان دارند از رهبران خود روی گردان می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری تلاش کرد اختلافات داخلی در آلمان پیرامون موضوع پناهجویان را مصادره به مطلوب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: درحالیکه موضوع مهاجرت به ائتلاف پیشتر ضعیف در برلین ضربه می‌ زند، مردم آلمان دارند از رهبران خود روی گردان می شوند.

,

وی در ادامه افزود: جرایم در آلمان زیاد شده است. در سراسر اروپا اشتباه بزرگی درباره دادن اجازه پذیرش میلیون‌ ها نفر (مهاجر) صورت گرفته است؛ کسانی که به شدت و با خشونت فرهنگ (کشورهای اروپایی) را تغییر دادند.

,

ترامپ در ادامه اضافه کرد: ما نمی‌خواهیم آنچه در قبال مهاجرت در اروپا دارد اتفاق می‌ افتد، برای ما  نیز در آمریکا روی دهد.

,

لازم به ذکر است، ائتلاف احزاب سوسیال مسیحی (CSU) با دموکرات مسیحی (CDU) به رهبری آنگلا مرکل و سوسیال دموکرات (SPD) در آلمان در زمینه مهاجران بالاگرفته و بر این اساس ترامپ در تلاش است تا اختلافات در این کشور را به نفع خود مورد سوء استفاده قرار دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه