اخبار داغ

سونامی تغییرات در ادارات کهگیلویه وبویراحمد/وقتی عمر مدیریت به بازنشستگی ختم می شود

سونامی تغییرات در ادارات کهگیلویه وبویراحمد/وقتی عمر مدیریت به بازنشستگی ختم می شود
بر اساس شواهد و زمزمه های فضای مجازی در استان رفتن چندین مدیر کل که بیشتر آنها نیروهای وابسته به نمایندگان سردسیری و گرمسیری استان به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا،بعد از آمدن احمدی به استانداری کهگلیویه وبویراحمد و تکیه زدن وی به جای خادمی ، همگی به این فکر بودن که سونامی تغییرات ادارات استان را فرا خواهد گرفت،اما سخنان اعتدالی احمدی در مورد تغییرات به گونه ای بود که نشان دهنده این است که تغییرات در کمترین حاشیه انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا،,

سخنان احمدی نشان از این می داد که عمر مدیریت در استان باید به گونه ای به پایان بپذیرید که حاشیه های قومی و قبیله ای در آن وجود نداشته باشد.

,

مدیرانی که به گفته احمدی بیشتر آنها به واسطه قوم گرایی و فامیل بازی بر کرسی ریاست تکیه داده بودند.

,

اماحرکت هوشمندانه احمدی برای تغییرات مدیران نشان داده است که مدیران باید به گونه ای از بدنه مدیریت کنار بروند که کمترین زمزمه قوم گرایی و طایفه گری در آن هویدا باشد.

,

در جدیرترین خبرها و حاشیه های فضای مجازی خبر از رفتن چندین مدیر کل به گوش می رسد موضوعی که مدیر کل سیاسی امنیتی استاندار نیز آن را تأیید کرده و گفته است که  تغییرات به صورت اتوبوسی نیست اما شاید به صورت پلکانی باشد.

,

در همین زمینه و براساس شواهد به دست رسیده رفتن چندین مدیر کل از جمله باقری از میراث فرهنگی استان، بهشتی از منابع طبیعی و حتی دیودیده از صنعت و معدن در صدر این تغییرات قرار دارد.

,

این سخنان به گونه ای در فضای مجازی و حتی در بین محافل رد و بدل می شود که بازنشستگی چندین تن از مدیران را تنها بهانه رفتن آنها از این بدنه مدیریت می دانند که در جای خود سؤال بسیار بزرگی را در ذهن مخاطب قرار می دهد.

,

این موضوع نشان می دهد که در ماههای آینده تغییرات عمده ای استان را فرا خواهد گرفت و احمدی با فراغ بال بیشتر به کار خود در استان ادامه خواهد داد.

,

از طرف دیگر ، آمدن نیروهای تازه نفس و دمیدن روح جدید در بدنه مدیریت استان محروم کهگیلویه وبویراحمد بدون از مسائل قومی و قبیله ای شاید بتواند کشتی به گل نشسته استان را کمی به دریای آرام بی حاشیه ای راهنمایی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه