اخبار داغ

در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت مطرح شد؛

کهگیلویه و بویراحمد از داشتن تشکل های صادراتی محروم است/ هیچ گونه برنامه ریزی در خصوص گیاهان دارویی در استان نیست

کهگیلویه و بویراحمد از داشتن تشکل های صادراتی محروم است/ هیچ گونه برنامه ریزی در خصوص گیاهان دارویی در استان نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار ما از اتاق یاسوج و صنعت معدن این بود که راهکاری برای شکل گیری تشکل های صادراتی ارائه دهند اکنون راهکاری می خواهیم که تشکل صادراتی در استان داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و جلسه کارگروه صادرات به صورت مشترک و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدند که مهمان این جلسه یکی از سرمایه گذاران استان فارس است و درباره چگونگی افزایش صادرات در استان بحث شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان در زمینه های مختلف فرصت صادرات وجود دارد اما تشکل های صادرات خوبی در استان وجود ندارد در آن خصوص نیازمند راهکار هستم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه گفت: اکنون در یاسوج فردی که توان مالی مناسب، دانش فنی کافی و علم کافی در خصوص صادرات داشته باشد وجود ندارد.

,
,
,
,

کیانی بیان کرد: استان از این موضوع رنج می برد منابعی که بتوانیم محصولات را به بازارهای هدف برساند در استان وجود ندرد، این مشکل اساسی برای ما در استان است.

,

علی محمد احمدی در ادامه نشست گفت: انتظار ما از اتاق یاسوج و صنعت معدن این بود که راهکاری برای شکل گیری تشکل های صادراتی ارائه دهند اکنون راهکاری می خواهیم که تشکل صادراتی در استان داشته باشیم دو هفته وقت دادم و گفتید در استان کسی استقبال نکرد اکنون می گویید نیازی به بیرون نداریم و از داخل نیرو داریم.

,

استاندار گفت: جمع بندی جلسات قبل این بود که باید تشکل های صادراتی در استان داشته باشیم و این کار با فرد جلو نمی رود.

,

احمدی با اشاره به اینکه کار مردم باید جلو رود گفت: روی این میز با کسی رفیق نیستیم بیرون اینجا مخلص همه دوستان هستیم اما اینجا کسی با کسی رفیق نیست .

,

وی با بیان اینکه هفته آینده جلسه مربوط به شهرک های صنعتی برگزار شود، گفت: این صحبت در جلسه امروز مطرح نشد که باید در اینده برگزار شود، همچنین مصوبات جلسه امروز نیز مرور شود.

,


استاندار به گزارش گیاهان دارویی در استان اشاره کرد و گفت: این ۹ ماه که من هستم هنوز گفته می شود گیاهان دارویی اینگونه است متوجه شدم در این خصوص در استان برنامه ریزی وجود ندارد و کارها درحال سلیقه ای انجام شدن است تا جلسه آینده باید برنامه پنج ساله استان در خصوص گیاهان دارویی تدوین شود که اکنون کجا هستیم و تا آخر سال کجا خواهیم بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه