اخبار داغ

در گفت وگو با کارشناسان سیاسی مطرح شد

جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است

جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
تعدادی از کارشناسان سیاسی با بیان اینکه جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود، گفتند: دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، رژیم سعودی با نظارت آمریکا تاکنون جنایات های بی شماری در حق شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه یمن مرتکب شده است که در حقیقت این جنایات سعودی ها با چراغ سبز آمریکا انجام می شود.
 
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
وی بیان کرد: عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
وی تصریح کرد: با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
 
ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه
حسینی افزود: در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
وی ادامه داد: مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمی‌شنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
 
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است  
مرتضی دهقان کارشناسی امور سیاسی هم در این خصوص گفت: کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
وی با اشاره به اینکه تلاش استکبار جهانی و دور ماندن اذهان عمومی جهان نسبت به کشتار مسلمانان در برهه جام جهانی است، اظهار کرد: رخ دادن جنگ های 33 روزه لبنان با اسرائیل، بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمله داعش به سوریه دقیقا مصادف با جام های جهانی گذشته، نشان از این است که قدرت های استکباری و متجاوز در پی آنند تا به دور از توجهات اذهان عمومی جهان، به جنایت های خود بپردازند و اهداف تجاوزکارانه خود را در برهه ای که توجه جامعه جهانی بر اتفاق مجذوب کننده جام جهانی معطوف است پیش ببرند.
وی افزود: در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
 
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
کارشناس سیاسی بیان کرد: حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
وی گفت: برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
دهقان با اشاره به اینکه در این روزها که به سیاست جعبه جادویی تلویزیون، همه نگاه های دنیا به بازی های جام جهانی است، تصریح کرد: در این سوی عالم هم یک جام جهانی برپاست و در سکوت کامل؛ تمام دنیای استکبار همه عِده و عُده اش را به میدان آورده و یک جبهه زر و زور و تزویر تشکیل داده و در تیم مقابلش یک ملت محروم و تحریم شده، مظلومانه ایستاده است.
وی با بیان اینکه سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست، خاطرنشان کرد: ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
 
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
رضا خادمی کارشناس امور سیاسی با اشاره به حملات رژیم عربستان سعودی و همپیمانان غربی و عربی اش به یمن، اظهار کرد: این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بین‌المللی است.
وی گفت: عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
این کارشناس سیاسی افزود: آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و هم‌پیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
خادمی ادامه داد: در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
 
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این کارشناس سیاسی بیان کرد: این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
وی گفت: شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
خادمی خاطرنشان کرد: در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
, دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است,
,
,
,
,
,
, ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه,
,
,
,
,
, کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است  ,
,
,
,
,
, سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست,
,
,
,
,
,
, عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود,
,
,
,
,
,
, سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه