اخبار داغ

ساخت بیمارستان جایگزین در شهرری

قطع درختان مانع ساخت بیمارستان جایگزین در مجاورت بیمارستان هفتم تیر شهرری

قطع درختان مانع ساخت بیمارستان جایگزین در مجاورت بیمارستان هفتم تیر شهرری
بررسی موانع ساخت بیمارستان مجهز و جایگزین در مجاورت بیمارستان هفتم تیر شهرری با حضور مسئولین شهری انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری ؛ در بازدید مسئولان شهری از بیمارستان هفتم تیر شهرری موانع مربوط به ساخت بیمارستان مجهز و جایگزین در مجاورت آن بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, آفتاب ری,

طی این بازدید که با حضور علیجانی(نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس)، صفوی شهردار منطقه 20، خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، مسئولین محیط زیست و فضاهای سبز شهرری برگزار شد، رِئیس بیمارستان هفتم تیر با اشاره به قدمت 50ساله این بیمارستان و کمبود تجهیزات پزشکی اظهار داشت: در حال حاضر 6 اتاق عمل فعال و اشغال و 210 تخت وجود دارد که در قیاس با مصدومان و بیماران ارجاعی به این بیمارستان بسیار محدود است. محمدامین زارع با بیان اینکه در مجاورت ساختمان اورژانس، فضای مناسب و کافی برای ساخت بیمارستانی مجهز وجود دارد از مسئولین خواست با همکاری و حل مخالفت شهرداری و مسئولین محیط زیست نسبت به قطع درختان محدود در آن نقطه، شرایط ساخت این بیمارستان را فراهم کنند. از طرفی مسئولین شهرداری و محیط زیست می گویند احداث این بیمارستان در آن نقطه مستلزم قطع 170 اصله درخت می باشد و می بایست این پروژه در نقطه دیگری احداث شودد.

,

در ادامه و پس از این بازدید مسئولین مربوطه به دفتر شورای شهرستان ری مراجعه و طی جلسه ای، نهایتا مقرر گردید در روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران ری و تجریش با حضور اعضای کمیسیون نتیجه نهایی اعلام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه