اخبار داغ

بازی با جان مسافران در پایتخت طبیعت/ خطری که جان گردشگران را در پارک ساحلی یاسوج تهدید می کند+تصاویر

بازی با جان مسافران در پایتخت طبیعت/ خطری که جان گردشگران را در پارک ساحلی یاسوج تهدید می کند+تصاویر
در حالیکه به تعطیلات تابستان و ورود گردشگران به شهر یاسوج نزدیک می شویم، شاهد بعضی از کج سلیقگی هایی از سوی مسوولین فضای سبز هستیم که بعضا جان مسافران را تهدید می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که به پایتخت طبیعت ایران معروف است در همه فصول سال بخصوص تعطیلات تابستان مقصد مسافران و گردشگرانی از سراسر ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

اکنون این وظیفه مسوولین و متولیان زیبایی و مبلمان شهری است که حداقل زیرساخت لازم را برای ورود گردشگران و امنیت جان آنها مهیا کنند،ب طوریکه مسافران خاطره خوشی از پایتخت طبیعت داشته باشند نه اینکه با بروز حادثه ای تلخ در اثر بی توجهی مسوولین فضای سبز و پارک های شهر، خاطره ای تلخ برای آنها تداعی شود.

,

 

,

پارک ساحلی شهر یاسوج به عنوان یکی از بزرگترین پارک های استان که در مجاورت رودخانه بشار قرار گرفته است این روزها شاهد حضور مسافرانی از شهرهای مختلف است که بعضا شب را در این مکان می گذرانند.

,

 

,

, ,

 

,

هرچند دلایل تبدیل رودخانه بشار در مجاورت پارک ساحلی به لجن زار بزرگ که چهره ورودی شهر یاسوج را زشت و کریه کرده است، خوذ جای بحث دارد که چرا با واگذاری این بخش از رودخانه بشار به بخش خصوصی و تخلیه سنگ کف آن موجب ایجاد همچین منظره مشمئزکننده ای شده است.

,

 

,

, ,

یکی از معضلات این روزهای پارک ساحلی، از بین رفتن حفاظ حاشیه رودخانه بشار است که ارتفاعی چند متری از سطح آب دارد و با از بین رفتن این حفاظ های فلزی خطر سقوط مسافران بخصوص کودکان به درون رودخانه بشار در پی دارد.

,

 

,

فرسودگی این حفاظ ها و افتادن آنها به درون آب موجب خطرساز شدن این قسمت از پارک ساحلی و رودخانه بشار شده است که همت مسوولین امر در مرمت و بازسازی آن را می طلبد.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه